Inspiracje - Strona 18 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ubezpieczeniowy mental

Wyobraź sobie piękny statek, który stoi w porcie. Nowoczesny, przygotowany do startu, kapitan na swoim miejscu, kierunek podróży wyznaczony, pasażerowie na pokładzie. Myślisz: za...

Sokratejski klucz do sukcesu

Poznaj samego siebie – miał mawiać jeden z najwybitniejszych greckich filozofów, Sokrates. Zgadzam się z nim w całej rozciągłości. A nawet dodam: PRZEDE WSZYSTKIM...

Klimat może poczekać

Zespół naukowy Earth Commission opublikował na łamach „Nature” przełomowe badanie dotyczące tzw. krytycznych punktów wytrzymałości Ziemi, tj. klimatu, różnorodności biologicznej, wody pitnej i różnych...

Kompetencja ludzi sukcesu

We współczesnym konkurencyjnym świecie sukces w zawodzie doradcy ubezpieczeniowego poza wiedzą i doświadczeniem zależy od czegoś więcej. Tym czymś jest wysoki poziom inteligencji emocjonalnej...

Posadziliśmy wiosną 2378 m kw. lasu i sadzimy dalej!

„Gazeta Ubezpieczeniowa” we współpracy z Fundacją Las Na Zawsze ma przyjemność poinformować o zasadzeniu pięknego lasu o powierzchni ponad 14 378 m kw. w...

PR brokerów – jak to robić?

Komunikacja brokerów powinna odzwierciedlać ducha działalności, czyli być użyteczna z perspektywy klientów, bliska im i reprezentować ich interesy. Trzeba wejść w buty klienta. Długo zastanawiałem...

Tchnij życie w swoje pomysły

Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to,...

Razem, nie osobno…

Osobno – Razem. Takie oto hasło przyświecało XXV jubileuszowemu Kongresowi Brokerów w Mikołajkach. Hasło nieco prowokacyjne, dające do myślenia, a odnoszące się do… niepewnych...

Firma nie musi być cyberbezbronna

Wyciek tajnych danych z Pentagonu, a następnie ataki na systemy największych polskich banków i PZU po raz kolejny zwróciły uwagę na kwestie bezpieczeństwa. Takich...

Skąd bierze się niechęć do rozmów o ubezpieczeniach?

Chyba nikt poza agentami nie wstaje rano z myślą, co by tu dzisiaj ubezpieczyć. Większość klientów interesuje się polisą dopiero w dwóch kluczowych momentach...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie