Bądź Bliżej InterRisk. Rusza program dla pośredników
Ciekawe szkolenia, dodatkowe narzędzia sprzedażowe, spotkania z dyrektorami departamentów, abonament aplikacji Avatar Agenta, konkurs dla Partnerów Programu – to tylko niektóre z benefitów przygotowanych...
Kult ciężkiej pracy utrudnia drogę do sukcesu czy pomaga w niej?
Zdecydowanie zbyt często poświęcamy czas, energię, a nawet zdrowie psychiczne w głębokim przekonaniu, że poświęcenie samo w sobie jest ważne i pożądane. Problem polega...
Na czym się skupia efektywny menedżer
Czym tak naprawdę zajmują się najlepsi menedżerowie? Osiągają ponadprzeciętne wyniki nie przez samodzielne wykonanie pracy, lecz przez wspieranie ludzi wchodzących w skład ich zespołów.
Po...
Czy to już koniec AI?
Pod koniec listopada 2022 r. został uruchomiony prototyp Chata GPT. Ten chatbot zyskał pierwszy milion użytkowników w pięć dni, co Instagramowi zajęło prawie trzy...
Na narty po wypadek
Znaczna grupa rodaków decyduje się corocznie na wypoczynek w górach austriackich. Jedni jadą tam, by podziwiać piękne widoki, inni – by zapewnić sobie odpowiedni...
Jak możesz poprawić swoją skuteczność sprzedażową
Na wielu szkoleniach i spotkaniach motywacyjnych można usłyszeć takie słowa: pamiętaj, że sprzedaż to statystyka; bądź aktywny i spotykaj jak najwięcej klientów; wyjdź do...
Zdążyć przed północą z polisami NNW dla dzieci
Przez lata mojej pracy zauważyłam, że są miesiące, w których klienci szczególnie interesują się jednym produktem. W grudniu są to ubezpieczenia rolne, w wakacje...
Ile pozytywnych opinii w Google potrzebujesz, by zapewnić sobie zaufanie klientów?
Gdy na rynku dostępna była bardzo ograniczona liczba produktów, kierowaliśmy się różnicą wśród ich właściwości lub w cenie. Dziś, kiedy na półkach sklepowych (lub...
OFA: Bądźmy partnerami
Prowadzę multiagencję w Policach. Patrzę na pracę agencyjną trochę z innej perspektywy, ponieważ większość umów, które posiadam z towarzystwami ubezpieczeniowymi, jest podpisana bezpośrednio z...
Ubezpieczyciele znowu z tyłu
Inflacja, koszty kredytów, zawirowania w gospodarce. Dzieje się tak dużo, a ubezpieczyciele mówią tak mało – pisze Wojciech Wężyk, Brandscope.
Branża znowu oddaje pole w...