Niezbędna biurokracja

Natura nie znosi stagnacji. Albo idziesz do przodu, albo się cofasz. Ale ty to wiesz i wybierasz drogę rozwoju. Uzbrajasz się też...

A Ty co wybierasz?

Z Kongresu LGK&Viviamo w Łodzi wyjechałam późnym wieczorem. Miałam zostać na noc, ale po wewnętrznej konsultacji z moją „radą nadzorczą” zdecydowałam się...

Nie chcemy ubezpieczenia na życie

Koronawirus nie odpuszcza, ale wygląda na to, że jesienią może zaatakować ze zdwojoną siłą. Sam z siebie tak nie odpuszcza? Nie odpuszcza,...

Co zrobić, żeby zwiększyć skuteczność sprzedaży swojego zespołu

Na początku warto przeanalizować Twoją sytuację w roli menedżera. Pamiętaj, że twój zespół to ludzie, nie komputery. A to oznacza, że ich...

Agencie, bądź proaktywny

W dzisiejszym świecie, pełnym lęku i odczuwanej presji, łatwo przyjąć postawę wysoce reaktywną – odpowiadając gorączkowo i w jednakowym stopniu na każdą sprawę, która się...

Rewolucja w rekomendacjach

Pracuję w branży ubezpieczeniowej od dziesięciu lat. Jedni powiedzą, że to krótko, inni wręcz przeciwnie – stwierdzą, że to kawał czasu. Dziesięć...

Polak – dziwak

Media na bieżąco informują o sytuacji pandemicznej w kraju. Nie jest dobrze, a mimo wszystko dobrze jest. Gdy obserwuję zachowania obywateli, szczególnie...

Nie ma zmian bez zmian

Praktyka życiowa pokazuje, że większość z nas nawet jak chce i potrzebuje zmian w dowolnej sferze, to równolegle nie ma gotowości na...

Jak przekonania doradcy wpływają na jego sprzedaż (2)

Warto dokonać analizy powodów istnienia przekonań ograniczających doradcę. Szczególnie istotne jest to, skąd się biorą i jak można na nie wpływać. Zanim...

Kiedy profil prywatny, a kiedy fanpage agenta na Facebooku?

Jest jedno pytanie, z jakim bardzo często zgłaszają się do mnie agenci, którym pomagam pozyskiwać klientów dzięki mediom społecznościowym. Bardzo często agent...

Popularne posty z kategorii: Inspiracje

13,600FaniLubię
557ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie