Potencjał ubezpieczeniowy obco brzmiących nazwisk
Niepewność wynikająca z trwającej tuż za naszą granicą wojny w naturalny sposób udziela się również branży ubezpieczeniowej. Co ciekawe, im dalej od wojny, tym...
Marka osobista to moda czy metoda?
Od lat spotykam się z agentami w ich miejscach pracy. Cieszą mnie możliwości wielokrotnego przeżywania pierwszego wrażenia oraz doświadczania kolorów z bogatej palety barw...
Pięć lat Ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
Ustawa z 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń obowiązuje w Polsce od października 2018 r. Zastąpiła poprzedni akt prawny – ustawę z 22...
Lekarze chcą zawsze
Realizując kampanie pozyskiwania leadów ubezpieczeniowych dla zaprzyjaźnionych multiagentów, coraz lepiej poznaję grupy docelowe. Cytując klasyka – „ciągle się uczę”. To genialne uczucie!
Wszystkie nowe odkrycia...
Tylko ptaki nie chorują na cukrzycę
Ich organizmy tolerują wysoki poziom cukru we krwi. Domowe papugi i kanarki są więc bezpieczne. Ale tego samego nie można powiedzieć o nas –...
9 miejsc, w których znajdziesz zamożnych klientów ubezpieczeniowych
Paweł Skotnicki poprosił mnie o przygotowanie specjalnego godzinnego szkolenia dla jego Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych. Mam tam przekazać inspiracje, otworzyć oczy i sprawić,...
Wstaliśmy z kolan i stanęliśmy w kolejkach
Każdy z nas, kto ma bliski kontakt z klientem i służy pomocą przy realizacji roszczeń, wie, że ich skala narasta z tygodnia na tydzień....
Jak skutecznie przejąć słaby zespół
Jednym z najtrudniejszych wyzwań dla menedżera jest przejęcie zespołu po osobie, która doprowadziła go do stanu apatii i małej efektywności. Co jakiś czas otrzymuję...
Pomagamy podwójnie podopiecznym SURSUM CORDA
Chcepomagac.org to jeden z pierwszych serwisów zbiórkowych w Polsce, który od początku swojej działalności umożliwiał organizację zbiórek dobroczynnych. Od początku istnienia było to miejsce...
Sprzedaż ubezpieczeń na życie w sieci majątkowej
Każda firma posiadająca własną sieć sprzedaży ma zaszyty ogromny i niewykorzystany potencjał związany z ideą x-sellingu. W naszej branży widać to najlepiej na przykładzie...