Inspiracje - Strona 19 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ile pozytywnych opinii w Google potrzebujesz, by zapewnić sobie zaufanie klientów?

Gdy na rynku dostępna była bardzo ograniczona liczba produktów, kierowaliśmy się różnicą wśród ich właściwości lub w cenie. Dziś, kiedy na półkach sklepowych (lub...

OFA: Bądźmy partnerami

Prowadzę multiagencję w Policach. Patrzę na pracę agencyjną trochę z innej perspektywy, ponieważ większość umów, które posiadam z towarzystwami ubezpieczeniowymi, jest podpisana bezpośrednio z...

Nie czekaj na życie po pandemii, bierz je teraz w swoje ręce

Dwa lata temu, u progu pandemii Covid-19, wydawało się, że klienci oszaleją wręcz na punkcie ubezpieczeń na życie. Jednak z moich osobistych doświadczeń wynika,...

Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru

Przejdźmy na Pru! To hasło było motywem przewodnim całodziennej serii wydarzeń w czasie Konferencji Sprzedaży Prudential. Patrząc na nowe reklamy i myśląc o przekazie...

Nie narażaj danych swoich klientów

W dobie cyfryzacji oraz pandemii oszuści internetowi wspinają się na wyżyny, próbując wykraść od ciebie i innych różne dane. Od prostych SMS-ów, które każdy...

Kult działań pozornych albo kult cargo

Działania pozorne to czynności podejmowane w celu wykazania się pracą. Wyniki tu nie mają żadnego znaczenia. Ważne, żeby „szef się nie czepiał”. A na...

Niektórych katastrof można uniknąć

Z okazji 40. urodzin zrobiłam sobie prezent – pojechałam na warsztat rozwojowy dla kobiet do Nałęczowa. Traf chciał, że jedną z uczestniczek była agentka...

Jakie korzyści ze standaryzacji w likwidacji szkód

Standaryzacja przyczynia się do utrwalenia pożądanych zmian w firmie, zwiększenia wydajności, redukcji kosztów, podnoszenia jakości świadczonych usług lub oferowanych produktów oraz realizacji założonych celów....

Dlaczego odpowiedzialność jest taka ważna

Przejrzawszy niezliczone ilości biografii i historii ludzi sukcesu, dochodzę do wniosku, że ich najważniejsza przewaga polega na byciu odpowiedzialnym. Zdefiniujmy to słowo w tym...

Pięć produktów, które sprzedałbyś najbliższym albo kupił dzieciom

Nowy rok, nowy ja, nowe cele, nowe wszystko! Zaplanuję wszystko od nowa i tak ruszę, że ludzie będą zbierać szczęki z podłogi! A po...
18,438FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie