Inspiracje - Strona 19 z 47 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Daj sobie mocnego kopa

Zajmowanie się sprzedażą jest jednym z trudniejszych zawodów. W przypadku sprzedaży ubezpieczeń wyzwania są dużo większe niż w przypadku produktów lub usług pożądanych przez...

Czas na większą uważność i aktywność online

Uważam, że rok 2023 to nowa szansa dla agentów zdecydowanych na rozwój i budowanie marki osobistej. Zaplanowałam kolejne wyzwania, które ułatwią nam pracę, nauczą...

Agent to przedsiębiorca

Poszukiwacze przygód od pokoleń szukają świętego Graala – kielicha, którego podczas ostatniej wieczerzy miał ponoć używać Jezus Chrystus. Z czasem symbol ten stał się...

Z polisą na szlaku i stoku

Zbliżający się sezon zimowy to dla narciarzy długo oczekiwany okres wyjazdów w góry i białego szaleństwa, na które czekają oni przez wiele miesięcy. Dla...

Życie w Multi: Sięgnij po jeszcze więcej!

Z całą pewnością dzisiaj możemy powiedzieć: multiagenci, meldujemy wykonanie zadania! Zadania i projektu, który zrodził się w naszych głowach prawie dwa lata temu i...

Bądź fachowcem w swojej dziedzinie

Żyjemy teraz bardzo szybko, ale to nie znaczy, że byle jak... Wręcz przeciwnie – jakość ma dla nas ogromne znaczenie. Przed zakupem nowych rzeczy...

Jak poukładać ubezpieczenia zdrowotne dla pracowników?

Sytuacja na rynku opieki zdrowotnej jest bardzo trudna. Rosnące ceny, problemy z dostępnością i coraz wyższe wymagania klientów sprawiają, że konstruowanie programów ubezpieczeniowych jest...

Po polisę do pracodawcy

Już od wielu lat system benefitów pracowniczych pozwala przedsiębiorcom nie tylko dbać o zatrudnionych pracowników, ale także stanowi argument w pozyskiwaniu nowych. Jednym z...

Jak rozwinąć ideę kompleksowej obsługi w multiagencji

Jednym z ważniejszych parametrów wskazujących na rozwój biznesu sprzedaży ubezpieczeń jest oczywiście poziom pozyskiwanej prowizji. Istnieje wiele sposobów na jej zwiększenie, warto jednak przyjrzeć...

Popraw sposób porozumiewania się z klientem, a poprawisz wyniki sprzedaży

Zarówno w sprzedaży, jak i szerzej – komunikowaniu się ludzi większość rodzących się problemów dotyczy jednej z trzech kategorii. Pierwszą stanowi percepcja, bo jak...
18,106FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie