Jak podnieść efektywność działania w roli multiagenta
W moich rozmowach z multiagentami coraz częściej pojawia się fraza: nie mam czasu, jestem zarobiony. Zauważam, że wiele osób pracuje od rana do późnego...
Jak w szybki sposób rozpoznać zmotywowaną osobę
Sukces jest ściśle powiązany z energią wewnętrzną. Spróbujmy stworzyć obraz człowieka z motywacją. Jak wygląda taka osoba i jak się zachowuje?
Po pierwsze, musimy wziąć...
Inwestycja w grunty z pomocą pośrednika
Grunty to jeden z wielu rodzajów aktywów trwałych, które nabywamy także w celach inwestycyjnych. Według badania „Postawy Polaków wobec finansów 2022” aż 11% badanych...
Dlaczego odpowiedzialność jest taka ważna
Przejrzawszy niezliczone ilości biografii i historii ludzi sukcesu, dochodzę do wniosku, że ich najważniejsza przewaga polega na byciu odpowiedzialnym. Zdefiniujmy to słowo w tym...
Rok 2023 był dla mnie niewątpliwie rokiem rozwoju i nauki
Było to zdecydowanie inne doświadczenie niż dotychczas, bo działo się głównie na arenie międzynarodowej. Zacznę od mojego wystąpienia na MDRT Day w Atenach.
Ogromne wyzwanie,...
Pięć lat Ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
Ustawa z 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń obowiązuje w Polsce od października 2018 r. Zastąpiła poprzedni akt prawny – ustawę z 22...
Sięgnij po profesjonalną instrukcję
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem/ką, liderem/ką, doradcą/czynią, nauczycielem/ką, terapeutą/ką? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi?
Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Dlaczego nie sprzedajesz
Z tego felietonu dowiesz się, jakich trzech powodów, które dobrze brzmią, używają twoi klienci, aby odmówić zakupu. Dowiesz się też, jaki jest prawdziwy powód...
Jeśli nie poduszka finansowa, to co?
Żyć jak Grek Zorba… Czyż nie byłoby pięknie? Beztroska, właściwie całkowita wolność. Radość z każdej chwili. Piękny obraz. Niemniej możemy jedynie na niego popatrzeć....
Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?
Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...