Inspiracje - Strona 24 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

ChatGPT, czyli jak korzystam ze sztucznej inteligencji

Trzymaj się krzesła. Pokażę ci coś, co albo sprawi, że wiele osób straci pracę, albo że wiele osób ją sobie ułatwi i odblokuje pokłady...

5 działań wspierających lokalnie promocję agenta

Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...

8 lat minęło jak jeden dzień…

Zaczęło się niewinnie w wieczór 1 lutego 2015 r. od postanowienia i stwierdzenia „robimy” – w ten spontaniczny sposób powstało Obiektywne Forum Agentów. Miało...

Czy multiowcowość się komuś jeszcze opłaca?

Multiowcowość to sformułowanie, któremu warto się bliżej przyjrzeć, ponieważ jest źródłem poważnego zamieszania na polskim rynku ubezpieczeniowym. Z taką nazwą tego znanego zjawiska zetknęłam...

Nie musisz być ideałem

Branża ubezpieczeniowa szczególnie mocno narażona jest na „przegrzanie” pracą. Dążymy do osiągnięcia jak najwyższych wyników i tak mocno skupiamy się na tym celu, że…...

To tylko ja, sztuczna inteligencja

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak technologia sztucznej inteligencji wpłynie na nasze życie? Dla mnie to teraz temat numer jeden, a neurony mi aż parują...

Obejść problem brokerem

Kampania toczy się o potężną inwestycję w Afryce Wschodniej, która mieszkańcom Europy, a już na pewno Polakom uchodzi uwadze, wszak teoretycznie to dalekie nam...

Rusza nowa edycja #MDRT.PZU

19 stycznia odbyła się inauguracja tegorocznej edycji programu #MDRT.PZU. Wzięli w niej udział najlepsi agenci i doradcy ubezpieczeniowi PZU Życie, którzy aspirują do członkostwa...

Dlaczego sztuczna inteligencja jest jak koło?

No i stało się, sztuczna inteligencja po raz pierwszy pomogła mi w opracowaniu wywiadu. Może z tą inteligencją to nieco na wyrost, bo to...

Jak skutecznie reagować w sytuacjach problemowych

Przez całe moje życie zawodowe nie udało mi się przygotować na wszystkie potencjalne zachowania rozmówcy, czy to klienta, czy współpracownika. Różnimy się między sobą...
17,642FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie