Inspiracje - Strona 29 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jakie korzyści ze standaryzacji w likwidacji szkód

Standaryzacja przyczynia się do utrwalenia pożądanych zmian w firmie, zwiększenia wydajności, redukcji kosztów, podnoszenia jakości świadczonych usług lub oferowanych produktów oraz realizacji założonych celów....

Kiedy przejść na emeryturę?

W pracy agenta przychodzi moment, kiedy warto odpuścić. Pytanie tylko kiedy. Dla jednych będzie to miernik wieku, dla drugich staż pracy, dla jeszcze innych...

Osobisty manifest, czyli dlaczego jestem ubezpieczeniowcem

W zeszłym roku do mojego zespołu trafiło dwóch nowych współpracowników. Z różnych miejsc, z różnych środowisk. Jeden kompletnie bez doświadczenia w sprzedaży, pracował głównie...

Generali Golf Day

22 czerwca Generali Polska zaprosiło swoich partnerów i przyjaciół na Generali Golf Day. Goście dopisali, pogoda też. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele brokerów, multiagentów, banków,...

Sezon ogórkowy w ubezpieczeniach jest… jak Yeti!

Ubezpieczenia to branża, w której nie ma sezonu ogórkowego – takie miałem przekonanie. Ale żeby to sprawdzić, postanowiłem podzwonić do znajomych agentów. I okazuje...

Kamera… Akcja… Popcorn…

Napisałem kiedyś w jednym z artykułów, że wizje artystyczne mają to do siebie, że realizują się z biegiem czasu. W związku z rozpoczynającym się...

Nauka na błędach to klucz do sukcesu

W biznesie sukces często wiąże się z podejmowaniem ryzyka, decyzji i próbowaniem różnych strategii. Jednak nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Błędy i...

Czy przebywał na zwolnieniu lekarskim?

Niejednokrotnie poruszałem kwestię oświadczeń wymaganych przez ubezpieczycieli w deklaracjach do ubezpieczenia grupowego. Tutaj akurat każdy sobie rzepkę skrobie. Oświadczenia bywają kartą przetargową w negocjacjach z...

Po co upraszczać OWU?

Ogólne warunki ubezpieczenia to najważniejszy dokument, który klient otrzymuje przy zakupie polisy. Jego znajomość w dużej mierze decyduje o satysfakcji z posiadanego ubezpieczenia. Często...

Jak nie zepsuć sprzedaży kiepską prezentacją

Zajmując się sprzedażą, z pewnością potrafisz wzbudzić sympatię ludzi, z którymi się porozumiewasz. Znasz ich potrzeby i określiłeś ich wartości. Zawsze jednak nadchodzi czas...
18,061FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie