Pośrednik brokerowi agentem
Jeżeli chcesz się czegoś o sobie dowiedzieć, wpisz w wyszukiwarkę nazwę firmy, z którą współpracujesz, i dopisz „opinie”. W dzisiejszym świecie to jedno słowo...
Jak rozwijać potencjał sprzedażowy w organizacji
Niejedna osoba zarządzająca sprzedawcami zastanawia się nad tym, co jeszcze można zrobić, żeby ludzie bardziej wykorzystywali swoje możliwości. Według mnie częstym błędem jest założenie...
Czego mi brakuje?
Aż ciśnie się do głowy pytanie: i co dalej? I dokładnie z takim pytaniem zwróciła się do mnie Pani Redaktor Naczelna z prośbą o...
W drodze do wolności
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna,...
Jak ważne jest doświadczenie klienta?
O tym, co kształtuje doświadczenia konsumentów, traktuje raport Customer ExperienceDrivers – badanie Deloitte we współpracy z firmą Medallia. Raport udziela odpowiedzi na pytanie postawione...
Agent ma być jak Anioł Stróż?
Do poruszenia tego tematu skłoniła mnie sytuacja, w której się znalazłam podczas niedawnego urlopu. Ciepły mazurski wieczór, komary tną aż (nie)miło, przy ognisku na...
Jak skutecznie odróżnić się od konkurencji
Jednym z największych wyzwań dotyczących rozwijania sprzedaży ubezpieczeń jest walka z konkurencją. Zarówno na polu pracy pośrednika, jak i centrali towarzystw ubezpieczeniowych odpowiedź na...
„Zdrowy” jak Polak
Z prawidłowymi nawykami zdrowotnymi Polacy są niestety nieco na bakier. Ich brak skutkować może w przyszłości, i to wcale nie tak odległej, poważnymi kłopotami...
Na czym powinien skupić się menedżer
Zarządzając zespołem sprzedaży, warto zadać sobie pytanie: w jakim procencie wykorzystuję potencjał współpracowników? To pytanie pokazuje najważniejsze zadanie menedżera zespołu.
Zadaniem menedżera nie jest bieżące...
Bilans agenta
„Pani Kasiu, nie podpiszemy teraz umowy, bo nie wiem, co mnie czeka”. „Pani Kasiu, przełóżmy tę sukcesję. Teraz skupiam się na rodzinie i ratowaniu...