Odwaga w biznesie
W dzisiejszych czasach agent ubezpieczeniowy musi stawić czoło wyzwaniom i konkurencji, aby utrzymać się na szczycie swojej branży. Podejmowanie ryzyka jest często nieodłącznym elementem...
O sztucznej inteligencji i końskim łajnie
Śledząc dyskusje „zwykłych ludzi” wokół sztucznej inteligencji, można by dojść do wniosku, że nowa technologia stwarza dwa główne zagrożenia dla świata: pozbawi nas miejsc...
Orkiestra płaci, a ubezpieczyciele grają dalej
31. finał WOŚP zagrał pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. Ostatniego dnia marca orkiestra ogłosiła ostateczny wynik zbiórki – 243 259 387,25 zł. Skąd...
Mówienie o sprzedaży generuje nową sprzedaż
Widziałem to już wielokrotnie – u siebie i u zaprzyjaźnionych multiagentów. Sam proces opisuję na szkoleniach i konsultacjach, pokazując, jak odblokowanie pewnych przekonań może...
Jak rozwijać potencjał sprzedażowy w organizacji
Niejedna osoba zarządzająca sprzedawcami zastanawia się nad tym, co jeszcze można zrobić, żeby ludzie bardziej wykorzystywali swoje możliwości. Według mnie częstym błędem jest założenie...
DNA Biznesu, czyli kurs na sprzedaż
Czym jest sukces sprzedażowy w XXI w.? Jak w dobie nieustających zmian w zakresie produktów, procesów sprzedażowych, technologii i oczekiwań klientów osiągnąć sukces w...
Inwestycja w grunty z pomocą pośrednika
Grunty to jeden z wielu rodzajów aktywów trwałych, które nabywamy także w celach inwestycyjnych. Według badania „Postawy Polaków wobec finansów 2022” aż 11% badanych...
Underlyer, czyli to, co leży pod kolejnymi warstwami pokrycia
W anglojęzycznym obszarze ubezpieczeń funkcjonuje pojęcie „wieży ubezpieczeniowej” (Insurance Tower), której poszczególne „piętra” tworzą kolejne warstwy pokrycia, zaczynając od polisy podstawowej (Underlyer) poprzez kolejne...
Ubezpieczenia od cyberataków – odpowiedź na nowy rodzaj zagrożeń
Niebezpieczeństwa w cyberprzestrzeni pojawiają się każdego roku. Na cyfrowych przestępców mogą natknąć się wszyscy – od osób prywatnych, przez firmy, po instytucje państwowe czy...
Dlaczego lęk przed opiniami innych hamuje rozwój w nowych obszarach
Załóżmy, że jesteśmy w erze cyfrowej transformacji. Wydaje się, że wszystko jest na wyciągnięcie ręki, a możliwości rozwoju są nieograniczone. A jednak…
Mimo zapewnień o...