Inspiracje - Strona 40 z 47 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Konkurować? Walczyć? A może po prostu współpracować?

Trochę się dzieje na rynku brokerskim. Jedni kupują, inni sprzedają, jeszcze inni konsolidują. Teoretycznie pewnie w tym kierunku będziemy podążać. Warto się jednak zastanowić,...

Kompletnie nie mam na to ochoty

Oczywiście wierzę w pozytywne myślenie, psychologię sukcesu i całą resztę. Uważam jednak, że warto swoje „wymówki” dobrze poznać. Usłyszeć je. Tymczasem często albo je...

Nie potrafisz sprzedawać? Krzywdzisz ludzi!

Istotą pracy agenta ubezpieczeniowego jest spotykanie się z ludźmi i ich ubezpieczanie. Jednak mimo aktywności i wielu sposobności do sprzedaży nikt nie ma 100%...

Portfel klientów – skarbnica wniosków

W poprzednich artykułach pisałem o filozofii pracy zdalnej i dobrym przygotowaniu się do prowadzenia biznesu z domu. Omówiłem telefonowanie jako jedną z najbardziej niedocenianych...

Prosty sposób na opory sprzedażowe agenta

Każdy menedżer, który zarządza zespołem sprzedażowym, spotkał się z sytuacją, w której doradcy unikali wykonywania pewnych czynności. Staje się to problemem, kiedy te pomijane...

Myślisz, że jesteś leniwy? A jednak to coś innego

Czy są w twoim życiu istotne sprawy, które odkładasz na „kiedy indziej”? Porządek w papierach, telefon do ważnego klienta? A może już od dawna...

Jak przekonania doradcy wpływają na jego sprzedaż (2)

Warto dokonać analizy powodów istnienia przekonań ograniczających doradcę. Szczególnie istotne jest to, skąd się biorą i jak można na nie wpływać. Zanim dokonamy tej...

Tego tytułu nie można kupić!

Tworząc Polskie Stowarzyszenie Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych, rzuciliśmy się na głęboką wodę. Projekt jest gigantyczny, a my postawiliśmy sobie wiele celów, które będą realizowane na...

Sukces? Nie mam czasu

Zapytałam ubezpieczeniowców w ankiecie, co było największą przeszkodą w realizacji najważniejszych celów zawodowych w ubiegłym roku. I wiecie co, to wcale nie był Covid-19!...

Troska czy trauma klienta

Nie ma chyba zakładu ubezpieczeń, który nie chciałby „dbać o dobro klienta”. Hasło „klient w centrum” to refren większości strategii, misji, wizji i czego...
18,099FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie