Inspiracje - Strona 40 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Analiza potrzeb klienta to nie fikcja

Temat analizy potrzeb klienta wałkowany jest w branży już od dłuższego czasu. Można w związku z tym mieć mylne wrażenie, że każdy pośrednik ubezpieczeniowy...

Weź sprawy w swoje ręce

Planowanie roku to czynność, która jest obecnie odmieniana przez wszystkie przypadki. Niektórzy zaczynają już pod koniec grudnia. Inni robią to na początku roku. Kolejni...

Kult działań pozornych albo kult cargo

Działania pozorne to czynności podejmowane w celu wykazania się pracą. Wyniki tu nie mają żadnego znaczenia. Ważne, żeby „szef się nie czepiał”. A na...

To tylko ja, sztuczna inteligencja

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak technologia sztucznej inteligencji wpłynie na nasze życie? Dla mnie to teraz temat numer jeden, a neurony mi aż parują...

Przez źle dobrane ubezpieczenia rośnie odsetek niezadowolonych klientów

Tematem podstawowym jest problem niedoubezpieczenia i związanych z tym konsekwencji oraz zakresu nieprawidłowo dobranego do oczekiwań klienta. Dlaczego sumy ubezpieczenia i zakresy powodują niezadowolenie? Może...

Czy ubezpieczyciele naprawdę są złodziejami?

Czy branża ubezpieczeniowa rzeczywiście zasługuje na łatkę złodziei? Ostatnio na jednym z eventów, w których brałam udział, kamerzysta z przekonaniem stwierdził, że ubezpieczyciele to...

Jak podnieść efektywność działania w roli multiagenta

W moich rozmowach z multiagentami coraz częściej pojawia się fraza: nie mam czasu, jestem zarobiony. Zauważam, że wiele osób pracuje od rana do późnego...

McLaren i dziura w jezdni

Za stan lokalnych dróg odpowiadają jednostki samorządu terytorialnego, które wykupują polisy OC, aby w przypadku ewentualnych szkód nie drenować własnego budżetu. Tego rodzaju zabezpieczenie...

Korzyści z posiadania różnych ubezpieczeń

Często spotykam klientów, którzy posiadają polisę grupową i uważają, że są w pełni bezpieczni. Podobne przekonanie mają osoby, które ubezpieczyły mieszkanie w banku przy...

Po linii najmniejszego oporu skutecznie do celu

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się...
18,064FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie