Inspiracje - Strona 39 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Informacja o produkcie jest decydująca

Firma konsultingowa Deloitte we współpracy z firmą Medallia opublikowała drugą edycję raportu Customer Experience Drivers. W badaniu wzięło udział 7 tys. respondentów z Polski,...

Ubezpieczyciele znowu z tyłu

Inflacja, koszty kredytów, zawirowania w gospodarce. Dzieje się tak dużo, a ubezpieczyciele mówią tak mało  – pisze Wojciech Wężyk, Brandscope. Branża znowu oddaje pole w...

Czy koniec „fikcji ubezpieczeń zdrowotnych” jest już bliski?

Dzieje się na rynku zdrowotnym w Polsce. Chyba jednak te zmiany i ruch idą coraz bardziej w kierunku ubezpieczeń zdrowotnych, a nie rozbudowywania produktów...

Czy można wierzyć kobiecie?

Z góry przepraszam Szanowne Czytelniczki i Czytelników, jeśli poczuli się urażeni tytułem. Ma on jednak głębokie uzasadnienie. Czy wiedzą Państwo, czym jest Konwent Hakerski...

Izolacja się skończyła, ale sprzedaż zdalną warto rozwijać

216 lat temu, 21 lutego 1804 r., weszła do regularnej eksploatacji pierwsza lokomotywa parowa. Konstruktorem maszyny był Richard Trevithick. Pociąg przejechał 16 km z...

Dzwonić, pisać, chodzić czy networkować?

Najczęstszym w ubezpieczeniach pomysłem na poznanie potencjalnego klienta jest dzwonienie do niego, budowanie marki osobistej w internecie, a jeśli ktoś działa w branży dłużej...

Jak rozmawiać z klientem o emeryturze?

Gdy rozmawiam z koleżankami i kolegami z branży i proszę ich o wskazanie obszaru ubezpieczeniowego, który uważają za swoją najsłabszą stronę, większość odpowiada, że...

Ubezpieczenie, które wypłaci za samobójstwo

Samobójstwa to poważny w Polsce problem społeczny, a statystyki są niepokojące. Przyczyn samobójstw upatruje się głównie w chorobach i zaburzeniach psychicznych, nieporozumieniach i przemocy...

Co decyduje o wizerunku?

Od dwóch dekad buduję wizerunek firm z branży usług finansowych. W tym czasie ubezpieczyciele i firmy tworzące nasz rynek zrobiły na tym polu olbrzymi...

Jak zarządzać biznesem, będąc biznesowym nomadą

Biznesowi nomadzi to przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie, którzy zdecydowali się na prowadzenie firm bez stałego miejsca zamieszkania. Podróżując i przemieszczając się po całym świecie, jednocześnie...
18,064FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie