Inspiracje - Strona 49 z 91 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia

Tytuł dzisiejszego felietonu to cytat z Alberta Einsteina. Myślę, że każdy chętnie się pod nim podpisze. Również każdy agent i konsultant ubezpieczeniowy. Ważne jest...

Od czego zaczyna się większość rynkowych bajek

Wszystkim się wydaje, że od „dawno, dawno temu”. Jednak kiedy jesteśmy dorośli, okazuje się, że od „to jest najlepsza oferta na rynku”. Jesteśmy w...

Cztery powody, dla których warto stosować kalendarz postów

Z pewnością rozumiesz znaczenie mediów społecznościowych dla marketingu swoich produktów lub usług. Ale możesz nie zdawać sobie sprawy z faktu, że marketing w nich...

Jak wykorzystać internet do rozwijania sprzedaży

W ostatnim artykule omawiałem kwestie poszukiwania klientów z wykorzystaniem internetu. Podsumowaniem moich doświadczeń było stwierdzenie, że bezpośrednie przełożenie działań, na przykład w mediach społecznościowych,...

Sto historii agentów ubezpieczeniowych – dołącz do projektu książkowego!

Rok temu zauważyłem coś dla mnie przełomowego. Otaczam się genialnymi ludźmi, wspaniałymi przedsiębiorcami, osobami z branży ubezpieczeniowej. Agenci, multiagenci mają mnóstwo bardzo pouczających historii...

Czy poszukiwanie klienta w internecie ma sens?

Ze względu na sytuację związaną z koronawirusem zauważam wśród agentów coraz większe zainteresowanie działaniami online. Od pewnego czasu na jednej z grup na Facebooku...

Agent ma być jak Anioł Stróż?

Do poruszenia tego tematu skłoniła mnie sytuacja, w której się znalazłam podczas niedawnego urlopu. Ciepły mazurski wieczór, komary tną aż (nie)miło, przy ognisku na...

Coś więcej niż wynagrodzenie

Większość ludzi pracuje dla pieniędzy. To one zapewniają im dach nad głową, ubranie i jedzenie. To dzięki pensji, która regularnie wpływa co miesiąc na...

Jak zarządzać biznesem, będąc biznesowym nomadą

Biznesowi nomadzi to przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie, którzy zdecydowali się na prowadzenie firm bez stałego miejsca zamieszkania. Podróżując i przemieszczając się po całym świecie, jednocześnie...

Co decyduje o wizerunku?

Od dwóch dekad buduję wizerunek firm z branży usług finansowych. W tym czasie ubezpieczyciele i firmy tworzące nasz rynek zrobiły na tym polu olbrzymi...
18,177FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie