Inspiracje - Strona 5 z 106 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Najszybszy sposób na nową produkcję

Mam wrażenie, że my, agenci bardzo często boimy się telefonu. Boimy się kontaktu z klientem, szczególnie naszym. Długo zastanawiałem się, dlaczego tak jest. Teraz...

Wsparcie agentów wsparciem dla klientów

Tradycyjna sprzedaż, oparta na kontakcie międzyludzkim, jest w odwrocie? Wygląda na to, że nie w ubezpieczeniach. Zgodnie z danymi, opublikowanymi przez KNF, agenci ubezpieczeniowi...

Kompleksowo o finansach

Klienci instytucji finansowych coraz częściej oczekują oferty komplementarnej, dopasowanej do aktualnych potrzeb i oczekiwań, ale z drugiej strony uwzględniającej także zmiany dotyczące ich sytuacji...

Konkurować? Walczyć? A może po prostu współpracować?

Trochę się dzieje na rynku brokerskim. Jedni kupują, inni sprzedają, jeszcze inni konsolidują. Teoretycznie pewnie w tym kierunku będziemy podążać. Warto się jednak zastanowić,...

Kult działań pozornych albo kult cargo

Działania pozorne to czynności podejmowane w celu wykazania się pracą. Wyniki tu nie mają żadnego znaczenia. Ważne, żeby „szef się nie czepiał”. A na...

Kompetencja ludzi sukcesu

We współczesnym konkurencyjnym świecie sukces w zawodzie doradcy ubezpieczeniowego poza wiedzą i doświadczeniem zależy od czegoś więcej. Tym czymś jest wysoki poziom inteligencji emocjonalnej...

Jak wygląda przebieg kariery agenta

Każdemu menedżerowi sprzedaży spędzają sen z powiek kolejne ambitne cele sprzedażowe, które wyznacza mu firma. Z jednej strony zespół ma sprzedawać coraz więcej, z...

Ubezpieczenia z myślą o dzieciach

Początek roku szkolnego to dla wielu rodziców często czas sporego napięcia. Trzeba dostosować się do nowego harmonogramu, w którym uwzględniane są godziny lekcji, zajęcia...

Jak zostać gwiazdą LinkedIna bez wychodzenia z piżamy

Dla biznesu LinkedIn to najważniejsze medium. Precyzyjniej niż jakiekolwiek inne pozwala nam zidentyfikować grupę docelową, daje doskonałe narzędzia do interakcji z innymi użytkownikami, jest...

Wnioski z doświadczenia dla sprzedaży zdalnej

W tym artykule chciałbym przedstawić moje podstawowe wnioski dotyczące zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Minęło już trochę czasu od momentu, kiedy możemy kontaktować się z klientem...
21,612FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie