Motywatory zakupowe klienta
Dlaczego klienci kupują? Dlaczego klient miałby kupić właśnie od ciebie? To standardowe pytanie, które zadajemy sobie jako handlowcy. Oczywiście odpowiedź jest bardzo złożona, ale...
Długi marsz
Kiedy w 1934 r. wojska komunistów zdołały przebić się przez pierścień wrogiej armii Czang Kaj-szeka i rozpoczęły marsz w kierunku północnych Chin, nikt może...
Firma nie musi być cyberbezbronna
Wyciek tajnych danych z Pentagonu, a następnie ataki na systemy największych polskich banków i PZU po raz kolejny zwróciły uwagę na kwestie bezpieczeństwa. Takich...
Rower i polisa, czyli połączenie idealne
Chociaż do niektórych nacji rozkochanych w jeździe na rowerze Polakom wciąż wiele brakuje, to jednak w ostatnich latach widać, że w Polsce cieszą się...
Czy nadal nie ma jasności w temacie APK?
Wojciech Młynarski w jednej ze swoich piosenek dowodził, że w relacji z kobietami piękno życia na tym polega, że „nie ma jasności w temacie…”,...
Od chaosu do sukcesu
W branży ubezpieczeniowej, gdzie tempo pracy jest często bardzo szybkie, a lista zadań wydaje się nieskończona, kluczowe staje się efektywne zarządzanie działaniami i właściwe...
Multiagencyjne hity i kity
Ostatnie pół roku w branży ubezpieczeniowej to czas, w którym m.in. wszedł w życie Nowy Ład i wybuchła wojna w Ukrainie, ale jednocześnie to...
Od czego zaczyna się większość rynkowych bajek
Wszystkim się wydaje, że od „dawno, dawno temu”. Jednak kiedy jesteśmy dorośli, okazuje się, że od „to jest najlepsza oferta na rynku”. Jesteśmy w...
Wspólnie możemy więcej!
Pracownicy i przyjaciele InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” już po raz dziewiąty, biorąc udział w Biegu Charytatywnym, pokazali, że bieganie...
Niedoubezpieczył klienta, „bo produkt był zły”
W procesie sprzedaży ubezpieczenia każdy z nas wykonuje analizę potrzeb klienta. Jej część formalna jest zwykle ograniczona do odpowiedzi na kilka przygotowanych pytań i...