Osobno? Razem? Już od 25 lat
Kiedy w 1998 r. spotkaliśmy się w Sobieszewie, świat stał przed nami, brokerami, otworem. Bez względu na dotychczasowe dokonania i doświadczenie zawodowe mieliśmy kilkuletni...
Co przed nami, brokerami?
Ostatni czas pokazał dobitnie, że na chwilę oddechu we współczesnym, konsumerycznym świecie liczyć nie możemy. Co więcej, wygląda na to, że za punkt honoru...
Między młotem a kowadłem
Muszę zrealizować te cele – pomyślał Michał, menedżer zespołu, patrząc na nowy plan sprzedaży w następnym miesiącu. Trzeba to zrobić za wszelką cenę, angażując...
Czego mi brakuje?
Aż ciśnie się do głowy pytanie: i co dalej? I dokładnie z takim pytaniem zwróciła się do mnie Pani Redaktor Naczelna z prośbą o...
Potencjał rekrutacji online
Sporo już napisano na temat zdalnej obsługi klienta. Rozmowy przez internet obecnie nikogo nie dziwią. Pracuję na rynku finansowym dziewięć lat, a agencja, z...
Motywacja to początek, ale nie gwarancja sukcesu
Każdego dnia zasypują nas bodźce, inspiracje i motywujące cytaty, łatwo uwierzyć, że wystarczy być „zainspirowanym”, aby odnieść sukces. Przedsiębiorcy, zwłaszcza zaczynający swoją przygodę w...
Na czym się skupić, chcąc osiągnąć sukces zawodowy
Czynników wpływających na nasz rozwój jest wiele. Jednak niektóre z nich są kluczowe i w znaczącym stopniu wpływają na to, w jakiej sytuacji się...
Jak osiągnąć jasność w temacie APK i nie dać się zwariować
Na pytanie zawarte w tytule odpowiedzi wprost tu nie będzie, jeno kilka uwag i propozycji, które może pomogą ją uzyskać. Dyrektywy IDD są między...
Skąd brać pomysły na wpisy do mediów społecznościowych?
Prowadzenie profilu agenta ubezpieczeniowego w social mediach to wymagające zajęcie. Należy stale myśleć o nowych treściach, które będą interesujące i angażujące dla odbiorców, a...
Strategia komunikacji – luksus czy konieczność?
Sporo firm z branży ubezpieczeniowej wciąż działa bez strategii komunikacji. Jeśli nawet posiadają taki dokument, to nie jest on realnym punktem odniesienia w codziennej...