Wracaj do równowagi
Dla wielu ludzi praca jest źródłem tożsamości, czymś w rodzaju religii – zapewnia pensję, ale także poczucie wartości, wspólnoty i sens życia. Pytanie brzmi:...
Portfel klientów – skarbnica wniosków
W poprzednich artykułach pisałem o filozofii pracy zdalnej i dobrym przygotowaniu się do prowadzenia biznesu z domu. Omówiłem telefonowanie jako jedną z najbardziej niedocenianych...
Fatalities, czyli ofiary śmiertelne
Fatality to słówko, które słusznie kojarzy się z czymś fatalnym, a konkretnie oznacza śmiertelną ofiarę wypadku lub działań wojennych.
Podobne do polskiego przymiotnika bywa z...
Raptowny przegląd ryzyka
Może powyższy tytuł to nie najcelniejsze tłumaczenie z angielskiego Rapid risk review (assesment). Ale jeżeli z Dirty dancing wyszedł komuś Wirujący seks, to i...
Włamania nie było?
Wreszcie wakacje! Wymarzony wyjazd z rodziną. Co może pójść nie tak? Zaparkowałem samochód, zamknąłem go i poszliśmy na kolację. Po wyjściu okazało się, że...
Jak skutecznie rozwijać swój zespół sprzedażowy
Na początek możemy przyjąć, że rolą menedżera zespołu sprzedaży jest realizowanie planu. Warto jednak zadać sobie pytanie: Czy menedżer powinien bardziej skupiać się na...
Sprzedaż hybrydowa bez papieru
Ostatnie półrocze to niezwykle specyficzny okres dla całej branży – zarówno dla towarzystw ubezpieczeniowych, dla nas agentów, jak i dla naszych klientów. Mimo początkowych...
Wyedukowany ubezpieczeniowo klient to niestety rzadkość
Przez kilka dni uważnie śledziłam sekcje komentarzy na stronach TU w social mediach. Wyniki tych obserwacji porównałam z osobistymi doświadczeniami z blisko 20-letniej pracy...
W obliczu nieustannego przepływu
W epoce, gdy technologiczne innowacje przyspieszają z dnia na dzień, a społeczne i ekonomiczne paradygmaty są w ciągłym ruchu, zmiana stała się nową normą....
Dlaczego badanie potrzeb klienta nadal jest zaniedbywane
Każdy z nas z pewnością nie raz spotkał się z niepochlebną opinią na temat ubezpieczeń. Poziom społecznego zaufania do wypłat odszkodowań nie należy do...