Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń
Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...
Przemyślane ubezpieczenie dla dziecka
Wrzesień dla wielu rodziców oznacza wyprawkę dla dziecka i nowy rok szkolny. Niektórzy po podjęciu decyzji, do której placówki wysłać swoją pociechę, zastanawiają się,...
Wszyscy powinniśmy grać do jednej bramki
Dystrybutor ubezpieczeń, wykonując dystrybucję ubezpieczeń, powinien postępować uczciwie, rzetelnie i profesjonalnie, zgodnie z najlepiej pojętym interesem klientów – tak brzmi punkt 1 Art. 7...
Świeża krew z mediów społecznościowych
Za nami chyba najbardziej specyficzny rok dla szeroko pojętego biznesu. Wydarzenia, z jakimi przyszło nam się zmierzyć, i konsekwencje, jakie one za sobą pociągnęły,...
5 działań wspierających lokalnie promocję agenta
Badania pokazują, że aż 65% Polaków wyszukuje informacji o towarach lub usługach w internecie (GUS). Dlatego digital marketing (marketing internetowy) jest kluczowym elementem promocji...
Kiedy kwitną czereśnie
Był rześki, wczesnomarcowy dzień. Zdeterminowany, lecz coraz mniej pewny siebie – ostatnio sprzedaż szła mu słabo – agent nieruchomości wiózł swoim autem młode małżeństwo....
Sprzedaż ubezpieczeń na życie w sieci majątkowej
Każda firma posiadająca własną sieć sprzedaży ma zaszyty ogromny i niewykorzystany potencjał związany z ideą x-sellingu. W naszej branży widać to najlepiej na przykładzie...
Sukces? Nie mam czasu
Zapytałam ubezpieczeniowców w ankiecie, co było największą przeszkodą w realizacji najważniejszych celów zawodowych w ubiegłym roku. I wiecie co, to wcale nie był Covid-19!...
Lekarze chcą zawsze
Realizując kampanie pozyskiwania leadów ubezpieczeniowych dla zaprzyjaźnionych multiagentów, coraz lepiej poznaję grupy docelowe. Cytując klasyka – „ciągle się uczę”. To genialne uczucie!
Wszystkie nowe odkrycia...
Trzy największe zagrożenia rozwoju sieci sprzedaży
Własna sieć sprzedaży to z jednej strony wspaniały pomysł na rozwój bazy klientów. Z drugiej strony to jednak spore wyzwanie (czasami utrapienie) dla osób...