Inspiracje - Strona 6 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Wiek krytyczny 60+

Korzystam z pakietu medycznego w firmie ubezpieczeniowej, z którą mam przyjemność współpracować. Sięgam po dostępne usługi medyczne w sytuacjach, gdy rzeczywiście jest taka potrzeba....

Zdrowie psychiczne w ubezpieczeniach

W Polsce studia psychologiczne do tej pory traktowane były na równi z socjologią, a do samych psychoterapeutów podchodziliśmy jak do znachorów. Gdybyśmy zapytali naszych...

Sukcesja podstawą dobrobytu

Jednym z czynników, od których zależy rozwój gospodarczy, jest zasobność portfeli obywateli. Naturalnie jest to zbytnie uproszczenie, jednak trudno sobie wyobrazić rozkwit gospodarczy państwa,...

Komunikacja jak rozbierany poker

Dostałam zaproszenie do Radia 357, by powiedzieć słuchaczom, czemu ceny OC ppm rosną, nawet gdy się jest kierowcą bezszkodowym. Naprawdę chciałabym powiedzieć, że ceny...

Tyle lat płacę i nic z tego nie mam

To cieszy, że Radio 357 uznało ubezpieczenia za temat wystarczająco interesujący, żeby porozmawiać o nim na antenie w popołudniowym programie. Podczas audycji redaktor Ernest...

Koronawirus jak meteoryt dla cyfrowych dinozaurów

Jeśli kogoś kiedyś zabiję, to będzie to prawdopodobnie albo osoba jedząca coś w teatrze w trakcie przedstawienia, albo ekspert mówiący, że cyfryzacja to kluczowe wyzwanie dla sektora...

Dzwonić, pisać, chodzić czy networkować?

Najczęstszym w ubezpieczeniach pomysłem na poznanie potencjalnego klienta jest dzwonienie do niego, budowanie marki osobistej w internecie, a jeśli ktoś działa w branży dłużej...

W obliczu nieustannego przepływu

W epoce, gdy technologiczne innowacje przyspieszają z dnia na dzień, a społeczne i ekonomiczne paradygmaty są w ciągłym ruchu, zmiana stała się nową normą....

Na pandemię – ubezpieczeniowy angielski

Rozmowa z Małgorzatą Kulik, właścicielką firmy Premium English Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Nieźle się Pani wstrzeliła w potrzebę chwili z tym e-learningiem. Przewidziała Pani pandemię? Małgorzata Kulik: – Nawet...

Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru

Przejdźmy na Pru! To hasło było motywem przewodnim całodziennej serii wydarzeń w czasie Konferencji Sprzedaży Prudential. Patrząc na nowe reklamy i myśląc o przekazie...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie