Dlaczego nie sprzedajesz
Z tego felietonu dowiesz się, jakich trzech powodów, które dobrze brzmią, używają twoi klienci, aby odmówić zakupu. Dowiesz się też, jaki jest prawdziwy powód...
Jak się mają twoje duże kamienie?
Nasze umysły potrafią działać
jak rakiety samonaprowadzające. Jeśli umiejętnie się nimi posłużymy, trafią w
cel nawet z dużej odległości. Nie jestem pewna, czy to dobra metafora,...
Nowe już tu jest. Co na to nasza branża?
To, że „idzie nowe”, wiedzieliśmy od lat. Intensywny rozwój nowoczesnych technologii nie omijał przecież świata ubezpieczeń. Jednak dopiero pandemia i lockdowny, uniemożliwiając spotkania z...
Broker kontra terminator
Czy sztucznej inteligencji należy się obawiać? Czy sztuczna inteligencja wstrząśnie branżą pośrednictwa ubezpieczeniowego i zagrozi jej „czynnikowi ludzkiemu”? W skrócie – czy przez rozwój...
W pracy zdalnej liczą się dobre nawyki
Nasi klienci coraz bardziej cenią sobie wygodę i oszczędność czasu związane ze spotkaniami online. Z tego powodu wielu doradców ubezpieczeniowych wybrało pracę zdalną w...
Czy twoja marka mówi prawdę?
W epoce cyfryzacji, gdzie każdy aspekt naszego życia przenika przez ekran komputera czy smartfona, rodzi się pytanie kluczowe: jak w tej wirtualnej rzeczywistości zachować...
Agent kontra porównywarki
Temat ten wraca jak bumerang na forach internetowych dla agentów, jak również w dyskusjach klienckich. Wywołuje liczne emocje. Co lepsze? Tradycyjna rozmowa z agentem...
Ubezpieczeniowcy wciąż w lesie
W codziennej pogoni za realizacją celów biznesowych i gaszeniem firmowych pożarów łatwo stracić szerszą perspektywę i poczucie sensu. Chociaż branża ubezpieczeniowa z zasady powinna...
Filmy w branży ubezpieczeniowej, czyli jak efektywnie edukować klientów
W erze cyfrowej transformacji branża ubezpieczeniowa stoi przed wyzwaniem, jak przekazać skomplikowane informacje w sposób, który będzie zarówno angażujący, jak i zrozumiały.
Odpowiedź może tkwić...
Ubezpieczenia jak teoria względności
Chciałbym cię namówić do przemyślenia twojego podejścia do sprzedaży ubezpieczeń. Jako praktyk doradczo-ubezpieczeniowy codziennie doświadczam realnych spotkań z klientami, słucham ich potrzeb i wyjaśniam...