Inspiracje - Strona 61 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak zwiększyć zaangażowanie współpracownika w realizację zadań

Jedno z najczęstszych narzekań menedżerów, jakie słyszę, dotyczy problemu niskiego zaangażowania współpracowników. Osoby zarządzające mają wrażenie, że wszystko jest na ich głowie. Muszą myśleć...

Wyróżnij się albo zgiń

Platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, Instagram, TikTok i LinkedIn, stały się dla wielu osób źródłem kontaktu z otaczającym ich światem. Ludzie poszukują tam...

Dlaczego badanie potrzeb klienta nadal jest zaniedbywane

Każdy z nas z pewnością nie raz spotkał się z niepochlebną opinią na temat ubezpieczeń. Poziom społecznego zaufania do wypłat odszkodowań nie należy do...

Obejść problem brokerem

Kampania toczy się o potężną inwestycję w Afryce Wschodniej, która mieszkańcom Europy, a już na pewno Polakom uchodzi uwadze, wszak teoretycznie to dalekie nam...

O sztucznej inteligencji i końskim łajnie

Śledząc dyskusje „zwykłych ludzi” wokół sztucznej inteligencji, można by dojść do wniosku, że nowa technologia stwarza dwa główne zagrożenia dla świata: pozbawi nas miejsc...

Audyt polis

Polski rynek ubezpieczeniowy nabiera konkretnego kształtu. Wchodzimy w dorosłość, bo w końcu to już ponad 30 lat od zmiany systemu gospodarki planowanej na wolny...

Skorzystaj z możliwości współpracy

Czasami zadajemy sobie pytanie, czy zajmować się wszystkim, czy może wchodzić w specjalizację produktu. Albo jakiego dokładnie klienta chcemy obsługiwać. Poznałem kilkunastu prawników, doradców...

Jak podnieść efektywność działania w roli multiagenta

W moich rozmowach z multiagentami coraz częściej pojawia się fraza: nie mam czasu, jestem zarobiony. Zauważam, że wiele osób pracuje od rana do późnego...

Czy jestem pasożytem?

Czy zadawałeś sobie kiedykolwiek powyższe pytanie? Tak, brzmi brutalnie. Sam jednak nie wiem, czy jest przekolorowane, czy nie. Przeczytaj te parę zdań i zdecyduj. Wiele...

Co wpływa na decyzję klienta o zakupie ubezpieczenia?

Osoby, które zaczynają przygodę ze sprzedażą ubezpieczeń, bardzo często są zaskoczone tym, jak ten proces różni się od sprzedaży pozostałych dóbr i usług. W...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie