Ubezpieczeniowcy wciąż w lesie
W codziennej pogoni za realizacją celów biznesowych i gaszeniem firmowych pożarów łatwo stracić szerszą perspektywę i poczucie sensu. Chociaż branża ubezpieczeniowa z zasady powinna...
Jak podczas wdrażania agenta dbać o jego nawyki
Każda osoba, która zmagała się z tematem nawyków w życiu prywatnym, wie, jak silny wpływ mają one na jego jakość. Głównie zmagamy się z...
Broker na wakacjach
Nareszcie mamy upragnione i od dawna wyczekiwane po chłodnej wiośnie lato. Jak co roku tempo pracy trochę spada, u klientów urlopy, z zakładów ubezpieczeń...
Czy nam się to po prostu należało?
Od jakiegoś czasu zarówno w naszej branży, jak i w wielu innych związanych z obsługą klienta często poruszany jest temat postawy klienckiej określanej jako...
Prawdziwe doradztwo zaczyna się tam, gdzie kończy się sprzedaż
Świat multiagentów ciągle się zmienia. W realiach dynamicznie działającej konkurencji, ogólnodostępnego internetu, ogromnego wyboru produktów, ale i wielu kanałów sprzedaży, musimy skutecznie rozwijać swoje...
Zadbajmy o to wszyscy, a świat sprzedaży stanie się lepszy
Kiedy zapytamy dowolną osobę, z czym kojarzy sprzedaż, opinie zazwyczaj nie będą pochlebne. Zbytnia nachalność, zachwalanie produktu bez wskazywania na jego wady, mądrzenie się...
Co decyduje o wizerunku?
Od dwóch dekad buduję wizerunek firm z branży usług finansowych. W tym czasie ubezpieczyciele i firmy tworzące nasz rynek zrobiły na tym polu olbrzymi...
Coś więcej niż wynagrodzenie
Większość ludzi pracuje dla pieniędzy. To one zapewniają im dach nad głową, ubranie i jedzenie. To dzięki pensji, która regularnie wpływa co miesiąc na...
Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia
Tytuł dzisiejszego felietonu to cytat z Alberta Einsteina. Myślę, że każdy chętnie się pod nim podpisze. Również każdy agent i konsultant ubezpieczeniowy. Ważne jest...
Krytyka w zarządzaniu ma sens czy lepiej jej unikać?
Jednym z aspektów skutecznego zarządzania zespołem jest właściwe reagowanie na negatywne zjawiska. Nagradzanie dobrych zachowań wymaga wysiłku, ale jest dosyć łatwe. Korygowanie niepożądanych zachowań...