Jak odnieść sukces w sprzedaży życia
Za dwa lata o tej samej porze być może powiesz do siebie z dumą: cieszę się, że w roku 2021 zacząłem działania, które oderwały...
O czym zapomina się, zarządzając sprzedawcami
W branży ubezpieczeniowej, jak nigdzie indziej, zakupy klientów oparte są na kontakcie z doradcą. Podejrzewam, że jeszcze wiele lat zajmie firmom ubezpieczeniowym przeniesienie biznesu...
Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy
Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...
Recepta na sukces w sprzedaży dla introwertyka
Zacznę od krótkiego przykładu z życia. – Dzień dobry, panie Arturze, nazywam się Jan Kowalski i dzwonię do pana z rekomendacji pana przyjaciela, żeby...
Jak wygrać z porównywarką?
Zmiany na rynku wymuszają zmiany w nas samych. Widać to na przykładzie dystrybucji ubezpieczeń, która przechodzi w ostatnich latach przez ten proces, zmuszając nas...
Jak ustabilizować dochód ze sprzedaży
Wahania dochodu są elementem naturalnym, ponieważ finalizacja sprzedaży nie zależy tylko od naszej aktywności i jakości naszej pracy, ale również od pewnego czynnika losowego.
Jeśli...
Ryzykonomia. Dr Jekyll i Mr Kowalski
Mało kto docenia wagę zdarzenia, choć media nie pomijają tematu, a to kamień bez mała milowy w rozwoju narodowej ryzykonomii. A chodzi mianowicie o...
Ciemna strona rekomendacji
Dobrze się zrozummy. Tytuł jest przewrotny, bo nie chodzi mi o to, że jest jakaś strona rekomendacji w biznesie, którą rządzi Dark Lord of...
Blaski i cienie wdrażania sprzedaży ubezpieczeń na życie w multiagencji
Z roku na rok obserwuję wzrost znaczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie w firmach ubezpieczeniowych, w których do tej pory nie były to najważniejsze elementy...
Jakie są typowe błędy wdrażania nowego agenta
Czy lepiej uczyć się na błędach, czy na sukcesach? Jeśli mamy możliwość sięgnięcia po doświadczenia z obydwu stron, to pytanie nie ma znaczenia, należy...