Inspiracje - Strona 63 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Agencja ubezpieczeniowa to nie pizzeria ani pomoc drogowa. A jednak…

Po co agentowi ubezpieczeniowemu Profil Firmy w Google – wizytówka Google? Żeby wyróżnić się spośród konkurencji i potwierdzić swoją markę! Nie jest tajemnicą, że większość...

Skuteczna strategia inwestycyjna dopasowana do osobowości

Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej...

Zbuduj twórczą kulturę pracy

Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za...

Bądź widoczny i zarządzaj kryzysami

Był ostatni tydzień przed Świętami Wielkanocnymi. Prowadzony przeze mnie zespół przejął międzynarodowy program obsługi roszczeń z NNW. W zakresie naszych czynności mieliśmy pełną weryfikację...

Kiedy kwitną czereśnie

Był rześki, wczesnomarcowy dzień. Zdeterminowany, lecz coraz mniej pewny siebie – ostatnio sprzedaż szła mu słabo – agent nieruchomości wiózł swoim autem młode małżeństwo....

Przedmiot (nie)obowiązkowy

Dorosłym potrzebna jest przynajmniej podstawowa wiedza o finansach: o kredytach lub innych usługach bankowych, produktach oszczędnościowych, inwestycyjnych czy emerytalnych oraz ubezpieczeniach. Jeżeli dorośli nie zdobyli...

Dlaczego ludzie kupują lub odmawiają zakupu?

Dlaczego niektórzy kupują szybko, innym podjęcie decyzji zajmuje wieki, a jeszcze inni nie kupują wcale? W psychologii motywacyjnej poświęcono wiele lat badań na odkrycie...

Dlaczego warto zostać lekarzem od ubezpieczeń

Po wielu latach bycia w sprzedaży widzę ten proces zupełnie inaczej niż w pierwszej fazie mojej pracy. Wtedy myślałem głównie o tym, jak sprzedać...

Zmiany bez zakłóceń

A seamless integration to wdzięczny potworek często występujący podczas zapowiedzi wszelkich zmian biznesowych, które przynajmniej w deklaracjach mają przebiegać seamlessly, czyli gładko i bezproblemowo. ...

Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych

W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie