Ile pozytywnych opinii w Google potrzebujesz, by zapewnić sobie zaufanie klientów?
Gdy na rynku dostępna była bardzo ograniczona liczba produktów, kierowaliśmy się różnicą wśród ich właściwości lub w cenie. Dziś, kiedy na półkach sklepowych (lub...
Zrównoważone ubezpieczenia?
Ubezpieczyciele tworzą strategie zrównoważonego rozwoju, co jest chwalebne. Konsultują się przy tym z interesariuszami, co też jest chwalebne. Pytanie brzmi, w jaki sposób połączyć...
Moc dowodu społecznego
W ostatnim artykule pisałam, że wrzesień był miesiącem wzmożonej sprzedaży ubezpieczeń NNW dziecka. W tym roku podjęłam wyzwanie i mocno ukierunkowałam swoje działania w...
Typowe błędy w próbach rozwijania sprzedaży
Raz na jakiś czas zderzam się z poglądem, że sprzedaż jest czynnością niewymagającą specjalnego przygotowania i umiejętności. Zaskakujące jest to, że zbliżone opinie mają...
Cztery metody na zwiększenie sprzedaży poprzez ograniczanie błędów myślenia
Słyszałeś kiedyś o katastrofie promu Challenger? NASA pozwoliło na start wahadłowca z problemową uszczelką rakiety SRB. Problem z uszczelkami rakiet SRB był już wtedy...
Potencjał rekrutacji online
Sporo już napisano na temat zdalnej obsługi klienta. Rozmowy przez internet obecnie nikogo nie dziwią. Pracuję na rynku finansowym dziewięć lat, a agencja, z...
Jak pisać skuteczne e-maile do klientów
Na co zwrócić szczególną uwagę w korespondencji e-mailowej? Jak sprawić, żeby nasz e-mail został odczytany, a przekaz, który wysyłamy, odpowiednio zinterpretowany i wykonany? Ostatnio...
Bądź o krok przed
Dziś słowo o PR i prospektingu, czyli kolejnych działaniach w ramach proaktywności. Działania na rzecz poszerzania bazy klientów bywają często trywializowane i przez to...
Co chcemy wiedzieć o planie ciągłości działania
W poprzednim artykule („GU” nr 22) przybliżyłem tematykę ciągłości działania oraz, w mojej ocenie, praktyczne podejście do opracowywania planów zachowania ciągłości biznesowej. W ciągu...
Skuteczny lejek rekrutacyjny
Choć to właśnie proces poszukiwania i pozyskiwania kandydatów jest z reguły tym najbardziej pracochłonnym, to kolejny, następujący po nim etap jest nie mniej ważny....