Inspiracje - Strona 69 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

W pracy jest dużo kołaczy

Najpierw praca, potem przyjemność. Bez pracy nie ma kołaczy. Ktoś nas kiedyś bardzo oszukał. Niby zachęcając do pracowitości, wbudowano w nas komunikat, że praca...

Jak wygrać z porównywarką?

Zmiany na rynku wymuszają zmiany w nas samych. Widać to na przykładzie dystrybucji ubezpieczeń, która przechodzi w ostatnich latach przez ten proces, zmuszając nas...

Zostań lekarzem od finansów

Klient powierza agentowi ubezpieczeniowemu bezpieczeństwo – swoje, rodziny, biznesu. Dlatego najważniejszą cechą agenta jest pewność siebie. Jeśli da się w nim wyczuć niepewność, maleje...

Raptowny przegląd ryzyka

Może powyższy tytuł to nie najcelniejsze tłumaczenie z angielskiego Rapid risk review (assesment). Ale jeżeli z Dirty dancing wyszedł komuś Wirujący seks, to i...

Dwie zasady budowania prawdziwego zespołu

Wyobraźmy sobie zebranie zespołu sprzedażowego. Szef czeka na swoich ludzi skupiony na ekranie laptopa. Spogląda na cel, który jego zespół powinien osiągnąć, i na...

Recepta na sukces w sprzedaży dla introwertyka

Zacznę od krótkiego przykładu z życia. – Dzień dobry, panie Arturze, nazywam się Jan Kowalski i dzwonię do pana z rekomendacji pana przyjaciela, żeby...

Offboarding. Czy warto skupiać się na rozstaniach?

Branża ubezpieczeniowa jak każda gałąź biznesu posiadająca swoje korzenie w sprzedaży charakteryzuje się wysoką fluktuacją kadr. Naturalne w tym wypadku wydaje się przemieszczanie zarówno...

Jak oni szukają? Poznaj wcześniej potrzeby ubezpieczeniowe klientów

Potrzeby klientów się zmieniają. Jeszcze bardziej dynamicznie dzieje się to w trudnych czasach. Do takich na pewno możemy zaliczyć rok 2020. Dziś pokażę ci,...

LinkedIn. Subtelne narzędzie sprzedaży dla introwertycznego agenta

Odkąd dwutygodniowe „pozostanie w domu” przerodziło się w ponad roczną narodową kwarantannę, przeplataną okresami większej i mniejszej surowości, nazwa LinkedIn na dobre zagościła w...

Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy

Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie