Inspiracje - Strona 70 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Od czego zależy finalizacja sprzedaży

Z moich obserwacji wynika, że poziom konkurencyjności w Polsce jest chyba jednym z najwyższych w Europie, jeśli nie na świecie. W każdej branży firmy...

Rekrutacja przez rekomendacje

Od miesięcy obserwujemy wyraźny spadek skuteczności w zakresie pozyskiwania kandydatów przy pomocy popularnych portali rekrutacyjnych. Najbardziej miarodajnym parametrem oceny jest liczba CV spływających na...

Dwie najważniejsze zasady zarządzania zespołem sprzedaży

„Panie Janie, mamy dla pana pewną propozycję. Ponieważ od wielu lat sprzedaje pan świetnie ubezpieczenia i zna się pan na tym jak mało kto,...

Okrucyusz i ubezpieczenia behawioralne

Kiedy król Okrucyusz, bohater jednej z Bajek robotów Lema, podstępem zwabił sławnych konstruktorów Klapaucjusza i Trurla na swą planetę, obiecał im, że dostaną wszystko,...

Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń

Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...

Dobro zwyczajnie działa, a nawet się opłaca

Zrobiliśmy to! Razem z prenumeratorami i partnerami biznesowymi posadziliśmy w maju 371 mkw. lasu. To było możliwe dzięki współpracy z Fundacją Las na Zawsze,...

Ryzykonomia. Dr Jekyll i Mr Kowalski

Mało kto docenia wagę zdarzenia, choć media nie pomijają tematu, a to kamień bez mała milowy w rozwoju narodowej ryzykonomii. A chodzi mianowicie o...

Na co postawić w zarządzaniu sprzedażą

Czy komuś się to podoba czy nie, każda firma zależy od poziomu sprzedaży swoich usług czy produktów. Na ten poziom ma wpływ jakość własnej...

Ty kontrolujesz, co o tobie piszą

Dziś historia z życia wzięta. Dwa mieszkania (własne i to, w którym mieszkam) kiedyś ubezpieczała moja mama u zaprzyjaźnionej agentki. Znam już na pamięć...

Zaufanie klienta jako fundament poznania potrzeb ubezpieczeniowych

Przy wyborze produktu lub usługi kierujemy się głównie aktualnymi potrzebami, poziomem obsługi czy też ceną lub marką. Nie ma w tym nic dziwnego. Jako...
18,105FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie