Różne odcienie uszczerbku
Uszkodzenia ciała wskutek nieszczęśliwego wypadku są częstą przyczyną nieporozumień i sporów sądowych o wysokość należnego świadczenia/odszkodowania pomiędzy ubezpieczonymi a ubezpieczycielami. Do sporów zachęcają nieprecyzyjne...
7 nawyków skutecznego agenta
Wiele lat temu na polskim rynku wydawniczym ukazała się jedna z najważniejszych książek biznesowych w historii: 7 nawyków skutecznego działania Stephena R. Coveya. I...
Dlaczego wstępna klasyfikacja klientów jest ważna
Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że żyjemy w erze informacji. Dlaczego więc liczni doradcy klienta i agenci nie starają się zdobyć jak...
Dlaczego długoterminowe plany mogą być źródłem problemów
„Strategia dyktuje taktykę” to aksjomat biznesu, który być może tak głęboko zakorzenił się w naszych umysłach, że przestaliśmy go zauważać. „Nie jestem pewien, kto...
Czy sprzedaż indywidualnych ubezpieczeń na życie w multiagencji jest możliwa?
Pomysł na to, aby w multiagencji implementować sprzedaż ubezpieczeń na życie, zdecydowanie nie jest już nową ideą. W praktyce okazało się jednak, że droga,...
Sprawdź, co jest podstawą sukcesu w sprzedaży
Zastanówmy się przez chwilę, na czym polega marnowanie swojego potencjału i co zrobić, żeby tego uniknąć. Od lat obserwuję wiele osób, które mają doskonałe...
Rozwinęłam skrzydła w każdej sferze życia
Wyobraźcie sobie zwyczajną, skromną dziewczynę z góralskiej rodziny. Z odrobinę niezwyczajnym imieniem, bo rodzice mieli fantazję…
Miałam 26 lat, męża, dziecko, spokojną pracę w branży...
Siła groźnego nawyku w sprzedaży
Wielu menedżerów sprzedaży zastanawia się, jakie warunki muszą być spełnione, żeby ich współpracownicy byli skutecznymi sprzedawcami. Jak pokazuje praktyka, niewielu agentów ze sprzedażą radzi...
Mądrzy przedsiębiorcy współpracują, pozostali konkurują
Powyższe hasło przyświeca Biznes Klub Polska, organizacji, którą mam zaszczyt prowadzić, od jej początków w 2018 r. A jej twórcom, w tym mnie, nawet...
Indeks zdań zakazanych
Nietrafione pierwsze zdanie w informacji prasowej lub komentarzu może na dobre zatrzasnąć drzwi do publikacji w mediach. Jak się przed tym bronić?
Uważam, że ghostwriting...