Dlaczego tracisz pieniądze i nie masz klientów z reklam na Facebooku?
Reklamy Facebooka przez niektórych nazywane są złotą krainą, przez innych zaś – „śmiertelną” pułapką. Prawdą jest, że robienie skutecznych reklam na Facebooku nie jest...
Posadziliśmy wiosną 2378 m kw. lasu i sadzimy dalej!
„Gazeta Ubezpieczeniowa” we współpracy z Fundacją Las Na Zawsze ma przyjemność poinformować o zasadzeniu pięknego lasu o powierzchni ponad 14 378 m kw. w...
Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych
W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....
ChatemGPT samochodów nie naprawiamy… przynajmniej na razie
Wykorzystanie nowoczesnych technologii (w tym głównie sztucznej inteligencji) jest coraz powszechniejsze i można być niemal pewnym, że z biegiem lat będzie tylko rosnąć. Już...
Jak wyglądały ubezpieczenia w Polsce przed II wojną światową?
Dzięki archiwom cyfrowym online możemy się dowiedzieć, czemu w XIX wieku w Polsce ubezpieczano tylko „prawe” osoby albo ile kosztowało ubezpieczenie samochodu i domu...
Ubezpieczenia korporacyjne to brzmi dumnie
„U nas nie ma problemu, bo i tak nie ma szans na wdrożenie innego ubezpieczyciela, bo i tak nikt nie przystąpi, więc w sumie...
Ubezpieczenie od utraty dochodu B2B
Gdy czytasz „ubezpieczenie od utraty dochodu B2B”, pewnie myślisz: „To jakaś nisza w niszy… Nikt na pewno nie kupuje takich ubezpieczeń”. Na podstawie swoich...
Zaplanuj emeryturę jak najszybciej
Branża ubezpieczeniowa to ludzie, którzy zajmują się propagowaniem świadomości finansowej. Zarówno zarządzający, pracujący w siedzibach głównych, jak i osoby, które są na froncie doradzania...
Najważniejsza jest umiejętność finalizacji sprzedaży
Twoim najlepszym przyjacielem w sprzedaży jest pełna jasność. Najgorsze, co może ci się przytrafić, to klienci, którzy nie w pełni rozumieją, że w ich...
250 szans na sprzedaż
Jednym ze sposobów na pokonanie konkurencji jest robienie tego, czego nikt nie chce robić. A najlepiej – robienie tego lepiej. Bardzo w to wierzę.
Wierzę...