Zdrowo i bezpiecznie
Jedną z najczęstszych przyczyn problemów zdrowotnych i niestety również zgonów wśród Polaków są choroby układu krążenia. Nie ma możliwości uniknięcia wszystkich dolegliwości, ale zawsze...
Offboarding. Czy warto skupiać się na rozstaniach?
Branża ubezpieczeniowa jak każda gałąź biznesu posiadająca swoje korzenie w sprzedaży charakteryzuje się wysoką fluktuacją kadr. Naturalne w tym wypadku wydaje się przemieszczanie zarówno...
Być w odpowiednim miejscu i czasie
W dniach 26–29 czerwca odbył się doroczny kongres międzynarodowego stowarzyszenia Million Dollar Round Table. Wydarzenie wyczekiwane przez najlepszych agentów z całego świata w końcu...
Podstawowe zasady sprzedaży ubezpieczeń w firmach
W sprzedaży oprócz aktywności i nastawienia
handlowca liczy się jeszcze jeden bardzo ważny parametr – jakość i potencjał
klienta. Każdy z nas marzy o wielkich klientach,...
Przed tobą nowe, niezbadane obszary
Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe...
Czy zmiany klimatyczne skłonią Polaków do ubezpieczania?
Zmiany klimatu stanowią poważne zagrożenie dla cywilizacji. Od 1850 r. zaobserwowaliśmy wzrost średniej temperatury już o ponad 1 st. C, a punkty krytyczne, przy...
Bo ja znam tego klienta
To, że pośrednik ubezpieczeniowy wykonuje czynności w imieniu lub na rzecz zakładu ubezpieczeń, zwane dalej „czynnościami agencyjnymi”, polegające między innymi na pozyskiwaniu klientów, nie...
Przemyślane ubezpieczenie dla dziecka
Wrzesień dla wielu rodziców oznacza wyprawkę dla dziecka i nowy rok szkolny. Niektórzy po podjęciu decyzji, do której placówki wysłać swoją pociechę, zastanawiają się,...
Czy możesz obudzić życie w multiagencji ubezpieczeniowej? Udowodniliśmy, że tak!
Kilka miesięcy temu postawiliśmy tezę, a jednocześnie jasny cel: ubezpieczenia na życie są bardzo ważną częścią biznesu ubezpieczeniowego. Są również ciągle niewykorzystaną szansą, wielkim...
Od czego zacząć sprzedażową rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem, który w ogóle nas nie...
Obawy czy wręcz lęki związane z tym, od czego zacząć rozmowę telefoniczną (cold calling), są na pierwszym miejscu we wszystkich ankietach, jakie prowadzę przed...