Po co kredytobiorcom ubezpieczenie?
Dokument „Dobre Praktyki PIU oraz Związku Banków Polskich w zakresie ubezpieczeń spłaty kredytu lub pożyczki” ma na celu uregulowanie zasad tworzenia ubezpieczeń i oferowania...
Przymocowane na stałe albo nie
Fixtures and fittings to wyrażenie często pojawiające się w kontekście ubezpieczenia domów i mieszkań. Oznacza elementy wyposażenia przymocowane na stałe (fixtures) i takie, które...
Praca i emerytura bez granic
Prace legislacyjne zmierzające do wprowadzenia na rynek Ogólnoeuropejskiego Indywidualnego Produktu Emerytalnego (OIPE) z pewnością potrwają w Polsce jeszcze przez jakiś czas. Oznacza to, że...
Czy musimy coś udowadniać albo z czegoś rezygnować?
Niejednokrotnie, zaczynając pracę w ubezpieczeniach jako bardzo młoda kobieta, spotykałam się ze stereotypami ze strony kolegów czy klientów. Najczęstsze przekonania brzmiały: „Jesteś kobietą, jesteś...
Ubezpieczeniem AGD po kieszeni staruszka
Przed świętami Bożego Narodzenia jak co roku panuje gorączkowa atmosfera. Handel przeżywa złoty okres, klienci wydają duże pieniądze na prezenty chciane i niechciane, takie...
Jak się zmierzyć ze swoim podejściem do tego, co nie działa
Jednym z większych niebezpieczeństw na drodze do rozwoju zawodowego i prywatnego są przyzwyczajenia i zanik czujności. Jeśli chcesz, by twoja rzeczywistość obfitowała w sukcesy,...
Czy można zhakować miasto?
„Dość tej wiolinowej nijakości”, jak powiedział Jerzy Stuhr przed wykonaniem Śpiewać każdy może w Opolu w 1977 r. Wakacje wakacjami, ale wrogie siły cyber...
Agent – sprinter czy maratończyk
W poprzednim artykule, pierwszym z całego cyklu („GU” nr 44), rozpoczęłam analizę różnic pomiędzy dwoma sposobami budowania kariery agenta ubezpieczeniowego. Mowa tu o podziale...
Dwa najważniejsze pytania w rozwoju sprzedaży
Niby wszyscy znamy zdanie: Jeśli się nie rozwijasz i nie zmieniasz swojego działania, nie powinieneś liczyć na lepsze rezultaty. Właściwie możesz liczyć na to,...
Jak zburzyć barierę między tobą a klientem w internecie
Fanpage ustawiony, profil prywatny odpowiednio przygotowany i połączony z fanpage’em. Przechodzimy więc do kroku trzeciego skutecznej marki osobistej w internecie! Najwyższy czas na meritum...