Inspiracje - Strona 71 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Konkurować? Walczyć? A może po prostu współpracować?

Trochę się dzieje na rynku brokerskim. Jedni kupują, inni sprzedają, jeszcze inni konsolidują. Teoretycznie pewnie w tym kierunku będziemy podążać. Warto się jednak zastanowić,...

Jak prowadzić spotkanie rozwojowe ze swoim współpracownikiem

Zastanówmy się przez chwilę, jak wygląda typowy codzienny kontakt menedżera i jego współpracownika. Zazwyczaj ich rozmowy dotyczą tematów bieżących, takich jak: plan działań w...

Dlaczego koncentracja może być źródłem porażki lub sukcesu

Na jednym z forów internetowych poświęconym naszej branży zauważyłem pewnej niedzieli gorącą wymianę zdań. Poszło o pisanie postów zawodowych właśnie tego dnia. Zaczęło się...

Ryzykonomia. Kot Schrödingera i moda na ryzyko

Kot to zwierz fascynujący i jego obserwacja może być źródłem życiowych mądrości dla spiętych od zapracowania menedżerów, którzy chorobliwie szukają kolejnych wyzwań i naprężeń,...

Jak działa zasada powtarzania i wytrwałości

Każde twierdzenie zyskuje na wiarygodności w tym większym stopniu, im konsekwentniej i bardziej autorytatywnie jest powtarzane. Kto rozpowszechnia jakieś twierdzenie, dodając przy tym, że dla wielu jest...

Bitwa powietrzna z hakerami

Filmów z nadtytułu chyba przedstawiać nie muszę. Piloci elitarnej szkoły w walce o tytuł najlepszego z nich oraz świetna parodia tegoż. Chciałoby się powiedzieć...

Jak wykorzystać metody wywierania wpływu w zarządzaniu zespołem sprzedaży

Tego, że rola menedżera zarządzającego zespołem sprzedaży nie jest łatwa, dowiadujemy się zazwyczaj wtedy, kiedy współpracownicy nie realizują naszych ustaleń, a co za tym...

Po co kredytobiorcom ubezpieczenie?

Dokument „Dobre Praktyki PIU oraz Związku Banków Polskich w zakresie ubezpieczeń spłaty kredytu lub pożyczki” ma na celu uregulowanie zasad tworzenia ubezpieczeń i oferowania...

Jak pomóc agentowi w uruchomieniu dodatkowej sprzedaży

W jednym z ostatnich artykułów obiecałem, że wrócę do tematu x-sellingu, czyli do idei wykorzystania kontaktu z klientem w ramach rozszerzenia działań sprzedażowych. Mając...

Czym różni się prawdziwa sprzedaż od obsługi

W tym artykule chciałbym opowiedzieć o prawdziwej sprzedaży. Wielokrotnie używa się słowa „sprzedaż” w odniesieniu do działań agenta, które tak naprawdę mają charakter obsługowy....
18,105FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie