Ubezpieczeniowe błogosławieństwo i przekleństwo pandemii
Wszyscy jesteśmy już zmęczeni tą sytuacją. Większość z nas wyczekuje jakiegokolwiek powrotu do normalności. Czy on nastąpi? Czas pokaże.
Od marca 2020 r. pozyskiwanie i...
Ubezpieczenia grupowe? Właśnie teraz!
To, co się dzieje w ostatnim czasie w życiu nas wszystkich, można by określić na wiele różnych sposobów, natomiast bezsprzecznie „przyszło nam żyć w...
Jak przekształcić swoją multiagencję w poważny biznes
Temat prowadzenia multiagencji jest szeroki jak rzeka. Tak samo jak wyniki sprzedażowe poszczególnych multiagentów. Jedni dziergają niewielkie prowizje na portfelu drobnych klientów, sprzedając głównie...
Specjaliści od wszystkiego
Człowiek pierwotny, jego rodzina i najbliżsi w prymitywnych czasach musieli samodzielnie o siebie dbać i być samowystarczalni. Ich obowiązkiem było zapewnienie sobie dachu nad...
Jak skutecznie rozwijać swój zespół sprzedażowy
Na początek możemy przyjąć, że rolą menedżera zespołu sprzedaży jest realizowanie planu. Warto jednak zadać sobie pytanie: Czy menedżer powinien bardziej skupiać się na...
Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń
W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie – na...
Networking dla introwertyków
„Ręce w górę, kto uważa, że jest ekstrawertykiem. W porządku. Teraz proszę ręce w górę, kto sądzi, że jest introwertykiem. Oj, kłamczuszki, kłamczuszki…”.
Od takiej...
Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnym klientem
Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem w działalności pośrednika czy brokera, odpowiedź powinna brzmieć: największym wyzwaniem jest pozyskanie nowego klienta.
Niestety w wielu firmach sprzedażowych...
Jak odnieść sukces w sprzedaży życia
Za dwa lata o tej samej porze być może powiesz do siebie z dumą: cieszę się, że w roku 2021 zacząłem działania, które oderwały...
Czym jest onboarding i jakie ma znaczenie?
Specyfika branży ubezpieczeniowej powoduje, że pozyskiwani kandydaci muszą posiadać gruntowne kompetencje sprzedażowe lub solidny fundament do ich rozwoju. O ile pozyskanie jakościowego kandydata nie...