Co chcemy wiedzieć o planie ciągłości działania
W poprzednim artykule („GU” nr 22) przybliżyłem tematykę ciągłości działania oraz, w mojej ocenie, praktyczne podejście do opracowywania planów zachowania ciągłości biznesowej. W ciągu...
Nauka na błędach to klucz do sukcesu
W biznesie sukces często wiąże się z podejmowaniem ryzyka, decyzji i próbowaniem różnych strategii. Jednak nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Błędy i...
Długi marsz
Kiedy w 1934 r. wojska komunistów zdołały przebić się przez pierścień wrogiej armii Czang Kaj-szeka i rozpoczęły marsz w kierunku północnych Chin, nikt może...
Potencjał ubezpieczeń wśród samozatrudnionych
Jednoosobowe działalności, a dokładniej mówiąc samozatrudnieni. Kim są? To m.in. lekarze, fizjoterapeuci, prawnicy, biura księgowe, duża większość pracowników branży IT, handlowcy. Czy mamy świadomość,...
Jak przekonania wpływają na nasze życiowe sukcesy
Punktem wyjścia dla efektywnego działania jest gotowość do kwestionowania automatycznych założeń, które powstrzymują nas przed osiąganiem ambitnych wyników. Niektórzy ludzie są przekonani, że brakuje...
Troska czy trauma klienta
Nie ma chyba zakładu ubezpieczeń, który nie chciałby „dbać o dobro klienta”. Hasło „klient w centrum” to refren większości strategii, misji, wizji i czego...
Zaufanie klienta jako fundament poznania potrzeb ubezpieczeniowych
Przy wyborze produktu lub usługi kierujemy się głównie aktualnymi potrzebami, poziomem obsługi czy też ceną lub marką. Nie ma w tym nic dziwnego. Jako...
Zadaj pytanie, a klienci sami się zgłoszą
Podczas konsultacji czy szkoleń, które prowadzę, często poruszamy z agentami trudny temat pozyskiwania klientów przez media społecznościowe. Zastanawiamy się wspólnie nad idealną grupą docelową,...
Ubezpieczycielu – nie wspieraj brudnych inwestycji
Całkiem przypadkiem napotkałem materiały fundacji RT-ON, która apeluje do lidera na polskim rynku ubezpieczeniowym o zaprzestanie wspierania czarnej energii. W ulotce fundacji można znaleźć...
Uciekamy w prywatną służbę zdrowia
W marcu 2023 r. CBOS przeprowadziło badanie pod nazwą „Oceny działalności instytucji publicznych”. W badaniu oceniono także działalność NFZ. Czy może dziwić, że większość...