Inspiracje - Strona 78 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki historiom

Opowiem dziś o jednym z kluczowych slajdów mojej prezentacji, którą pokazywałem na webinarze „Kurs na wzrost” dla „Gazety Ubezpieczeniowej”. Podczas webinaru uczestnicy mogli dowiedzieć się: jak...

Jak znaleźć się w ubezpieczeniowej elicie

Branża ubezpieczeniowa, a dokładniej jej życiowa część, również ma swoją ekstraklasę – międzynarodowe gremium skupiające najlepszych specjalistów z całego świata (dokładnie z 69 krajów),...

Jak w pełni wykorzystać potencjał zakupowy klientów?

To pytanie powinno towarzyszyć zarówno osobom zarządzającym zespołami sprzedaży, jak i samym doradcom, zwłaszcza jeśli budują własny portfel klientów i są wynagradzani prowizyjnie. Ciekawe,...

Przewodnik sukcesyjny – co to takiego?

Ubezpieczenie na życie i testament są uzupełniającymi się składnikami przekazania majątku. Czy na wystarczają, aby skutecznie i bez większych przeszkód dokonać sukcesji na wypadek...

Dr Jekyll & Mr Hyde. Dwa oblicza Mount Everestu

Wydaje się, jakby od ostatniego artykułu „górskiego” na łamach „GU” upłynęło morze czasu, który ostatnio naznaczony został koronawirusową rzeczywistością. W tym okresie moja mapa...

Jak pomóc agentowi w uruchomieniu dodatkowej sprzedaży

W jednym z ostatnich artykułów obiecałem, że wrócę do tematu x-sellingu, czyli do idei wykorzystania kontaktu z klientem w ramach rozszerzenia działań sprzedażowych. Mając...

Jak uniknąć nieporozumień w sprzedaży

Na początku zadajmy sobie dwa pytania dotyczące jakości komunikacji z klientem: • Kto jest odpowiedzialny za to, aby doradca dobrze zrozumiał klienta? • Kto...

Rolnicy? Przez internet? Niemożliwe! A jednak…

Jedna z multiagentek, z którymi współpracuję, zgłosiła chęć pozyskiwania klientów na ubezpieczenia upraw rolnych. Ta współpraca to kolejny krok w projekcie „Generalnie widoczni w...

Dlaczego x-selling jest taki trudny, skoro jest taki prosty

Nie od dziś mówi się, że największy koszt w sprzedaży to koszt pozyskania nowego klienta. Albo trzeba wydać ogromne pieniądze na marketing, albo zapłacić...

Niechwalący menedżer

Na wielu cyklicznych spotkaniach menedżera z grupą sprzedawców ubezpieczeń brakuje momentu na pochwały. Wątpiącym proponuję wykonać trochę telefonów do sprzedawców ubezpieczeń pod szyldem różnych...
18,056FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie