Jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych na Facebooku dzięki historiom
Opowiem dziś o jednym z kluczowych slajdów mojej prezentacji, którą pokazywałem na webinarze „Kurs na wzrost” dla „Gazety Ubezpieczeniowej”.
Podczas webinaru uczestnicy mogli dowiedzieć się:
jak...
Jak znaleźć się w ubezpieczeniowej elicie
Branża ubezpieczeniowa, a dokładniej jej życiowa część, również ma swoją ekstraklasę – międzynarodowe gremium skupiające najlepszych specjalistów z całego świata (dokładnie z 69 krajów),...
Jak w pełni wykorzystać potencjał zakupowy klientów?
To pytanie powinno towarzyszyć zarówno osobom zarządzającym zespołami sprzedaży, jak i samym doradcom, zwłaszcza jeśli budują własny portfel klientów i są wynagradzani prowizyjnie. Ciekawe,...
Przewodnik sukcesyjny – co to takiego?
Ubezpieczenie na życie i testament są uzupełniającymi się składnikami przekazania majątku. Czy na wystarczają, aby skutecznie i bez większych przeszkód dokonać sukcesji na wypadek...
Dr Jekyll & Mr Hyde. Dwa oblicza Mount Everestu
Wydaje się, jakby od ostatniego artykułu „górskiego” na łamach „GU” upłynęło morze czasu, który ostatnio naznaczony został koronawirusową rzeczywistością. W tym okresie moja mapa...
Jak pomóc agentowi w uruchomieniu dodatkowej sprzedaży
W jednym z ostatnich artykułów obiecałem, że wrócę do tematu x-sellingu, czyli do idei wykorzystania kontaktu z klientem w ramach rozszerzenia działań sprzedażowych. Mając...
Jak uniknąć nieporozumień w sprzedaży
Na początku zadajmy sobie dwa pytania dotyczące jakości komunikacji z klientem:
• Kto jest odpowiedzialny za to, aby doradca dobrze zrozumiał klienta?
• Kto...
Rolnicy? Przez internet? Niemożliwe! A jednak…
Jedna z multiagentek, z którymi współpracuję, zgłosiła chęć pozyskiwania klientów na ubezpieczenia upraw rolnych. Ta współpraca to kolejny krok w projekcie „Generalnie widoczni w...
Dlaczego x-selling jest taki trudny, skoro jest taki prosty
Nie od dziś mówi się, że największy koszt w sprzedaży to koszt pozyskania nowego klienta. Albo trzeba wydać ogromne pieniądze na marketing, albo zapłacić...
Niechwalący menedżer
Na wielu cyklicznych spotkaniach menedżera z grupą sprzedawców ubezpieczeń brakuje momentu na pochwały. Wątpiącym proponuję wykonać trochę telefonów do sprzedawców ubezpieczeń pod szyldem różnych...