Rozwinęłam skrzydła w każdej sferze życia
Wyobraźcie sobie zwyczajną, skromną dziewczynę z góralskiej rodziny. Z odrobinę niezwyczajnym imieniem, bo rodzice mieli fantazję…
Miałam 26 lat, męża, dziecko, spokojną pracę w branży...
Jak rekrutować nowych agentów do zespołu
W większości firm zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń wzrost liczby osób sprzedających jest ważnym parametrem. Niestety nacisk na szybką rekrutację często prowadzi do obniżenia jakości...
Specjalizacja, doświadczenie plus trendy, to przyciąga klientów
Mimo potęgującej się niepewności w prowadzonym biznesie i coraz gorszych prognoz zwiastujących stagnację czy wręcz kryzys w naszej kancelarii mamy wciąż do czynienia z...
Rankomat robi to dobrze
Jedno muszę przyznać osobom opiekującym się marketingiem rankomat.pl…
Dbają o to, aby ich klienci (albo potencjalni klienci) odnaleźli odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
To jest coś,...
Jak w szybki sposób rozpoznać zmotywowaną osobę
Sukces jest ściśle powiązany z energią wewnętrzną. Spróbujmy stworzyć obraz człowieka z motywacją. Jak wygląda taka osoba i jak się zachowuje?
Po pierwsze, musimy wziąć...
Najważniejsza jest umiejętność finalizacji sprzedaży
Twoim najlepszym przyjacielem w sprzedaży jest pełna jasność. Najgorsze, co może ci się przytrafić, to klienci, którzy nie w pełni rozumieją, że w ich...
Z nami będziesz widoczny w internecie
Google Moja Firma to zarówno narzędzie, jak i platforma powiązana bezpośrednio z Mapami Google, pozwalająca właścicielom biznesów na zarządzanie informacjami na temat ich działalności.
Ważne...
Multiagencja od kuchni
Po pandemicznych doświadczeniach z roku 2020 i 2021 wydawało się, że 2022 będzie czasem spokoju. Gdy nastało zamieszanie wojenne oraz zawirowania polityczno-społeczno-gospodarcze, zrozumieliśmy, że...
Dlaczego zamożny klient jest ważny w rozwoju zawodowym agenta
Warto czasami zastanowić się nad tym, co jest prawdziwą miarą sukcesu w sprzedaży ubezpieczeń. Możemy wymieniać takie aspekty jak liczba klientów, ich poziom utrzymania...
SMS, który sprzedaje
Multiagencje wyposażają się w specjalistyczne narzędzia, ale w dużej mierze nie korzystają z ich potencjału sprzedażowego. Traktują CRM jako magazyn danych i rzadko dołączają...