Posadziliśmy wiosną 2378 m kw. lasu i sadzimy dalej!
„Gazeta Ubezpieczeniowa” we współpracy z Fundacją Las Na Zawsze ma przyjemność poinformować o zasadzeniu pięknego lasu o powierzchni ponad 14 378 m kw. w...
Czy ubezpieczyciele naprawdę są złodziejami?
Czy branża ubezpieczeniowa rzeczywiście zasługuje na łatkę złodziei? Ostatnio na jednym z eventów, w których brałam udział, kamerzysta z przekonaniem stwierdził, że ubezpieczyciele to...
Filozofia pracy zdalnej
Pierwszy artykuł z tego cyklu będzie wprowadzeniem do kolejnych tematów, w których rozłożę na czynniki pierwsze „pracę na portfelu”, telefonowanie, kryzysowe esemesy, sposoby pozyskiwania...
Zainwestuj w odzyskanie wolnych chwil
Prowadzenie własnej firmy bywa przytłaczające: odpisywanie na setki e-maili, rozwiązywanie nagłych problemów, a do tego nowe zadania przychodzące od klientów i zespołu. Nawet po...
Twoje 3 problemy, moje rozwiązania
Pandemia sprawiła najpierw, że nauczyliśmy się pozyskiwać i obsługiwać klientów ubezpieczeniowych zdalnie. Następnie wymusiła na nas konieczność organizowania konferencji i szkoleń w ten sam...
Na co postawić w zarządzaniu sprzedażą
Czy komuś się to podoba czy nie, każda firma zależy od poziomu sprzedaży swoich usług czy produktów. Na ten poziom ma wpływ jakość własnej...
Cel to przygoda, a nie finał
Większość z nas pragnie osiągnąć coś wielkiego – zdobyć wymarzoną pracę, schudnąć, napisać książkę. Problem polega na tym, że często utykamy w przekonaniu, że...
Jakie korzyści ze standaryzacji w likwidacji szkód
Standaryzacja przyczynia się do utrwalenia pożądanych zmian w firmie, zwiększenia wydajności, redukcji kosztów, podnoszenia jakości świadczonych usług lub oferowanych produktów oraz realizacji założonych celów....
Jak zostać gwiazdą LinkedIna bez wychodzenia z piżamy
Dla biznesu LinkedIn to najważniejsze medium. Precyzyjniej niż jakiekolwiek inne pozwala nam zidentyfikować grupę docelową, daje doskonałe narzędzia do interakcji z innymi użytkownikami, jest...
Gdzie można porozmawiać o ubezpieczeniach?
O tym, że banki w Polsce, stawiając coraz powszechniej na zdalne kanały sprzedaży i kontaktu z klientami, zmniejszą liczbę placówek z obsługą stacjonarną, widać...