Ubezpieczyciele na rzecz ochrony klimatu
Kilka dni temu obejrzałem na Facebooku reklamę jednego z największych producentów aut, który właśnie wprowadza na rynek swój najnowszy model – a jakże –...
Byle do wiosny, czyli o sezonowości
Spotykasz się z takimi powodami, dla których klienci odkładają decyzje (w tym zakupowe) na później? Czasami są to powody prawdziwe. A czasami takie, które...
Bądź deal makerem
Wiele lat temu spotkałem na swojej drodze osoby, które bardzo zachęcały mnie do spojrzenia w głąb siebie. Poznania, kim jestem, jakie są moje mocne...
DNA Biznesu, czyli kurs na sprzedaż
Czym jest sukces sprzedażowy w XXI w.? Jak w dobie nieustających zmian w zakresie produktów, procesów sprzedażowych, technologii i oczekiwań klientów osiągnąć sukces w...
Jak nie zepsuć sprzedaży kiepską prezentacją
Zajmując się sprzedażą, z pewnością potrafisz wzbudzić sympatię ludzi, z którymi się porozumiewasz. Znasz ich potrzeby i określiłeś ich wartości. Zawsze jednak nadchodzi czas...
Czego nas nauczył rok 2021?
Gdy kończyliśmy rok 2020, wielu z nas, nie tylko w branży ubezpieczeniowej, czekało na 2021 z nadzieją, że będzie nieco łatwiejszy. Moim zdaniem wcale...
Rowerem do klienta?
A jakże! Nic nie stoi na przeszkodzie, gdy jest się proeko, gdy warunki atmosferyczne na to pozwalają, a przepisy podatkowe umożliwiają odliczenie zakupu roweru...
Nie zlecaj prowadzenia twojego fanpage’a
Dlaczego po latach odmawiam prowadzenia na FB strony poświęconej ubezpieczeniom innej osobie w zamian za wynagrodzenie? Dlaczego ty nie powinieneś też zlecać tego komuś...
Skłonni do sporów
Dziś słówko przydatne w kontekście sporu z ubezpieczycielem, kiedy wyczerpane zostały wszelkie możliwości polubownego porozumienia i pozostaje już tylko droga sądowa. Pochodzi od słowa...
Skąd bierze się wypalenie zawodowe i jak go uniknąć
Na pewno spotkałeś się z określeniem „wypalenie zawodowe”. W sprzedaży oznacza ono zmniejszenie lub brak aktywności prowadzące do obniżenia wyników doradcy.
Wiele osób na początku...