Wzmacnianie motywacji własnej
W sprzedaży czynności, które musimy
wykonywać, dzielą się na trzy kategorie: przyjemne-pożyteczne,
nieprzyjemne-niepożyteczne i nieprzyjemne-pożyteczne. Czynności z pierwszej
kategorii robią się same, druga kategoria to bezsensowne czynności,...
Długi marsz
Kiedy w 1934 r. wojska komunistów zdołały przebić się przez pierścień wrogiej armii Czang Kaj-szeka i rozpoczęły marsz w kierunku północnych Chin, nikt może...
Bądź blisko. Blisko siebie
Koronawirus
zabił we Włoszech tylko jednego dnia 300 osób. Kiedy w jakimś kraju na grypę
choruje 10 000 ludzi, nic się tak naprawdę wielkiego nie dzieje....
Na pandemię – ubezpieczeniowy angielski
Rozmowa z Małgorzatą Kulik, właścicielką
firmy Premium English
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Nieźle się Pani
wstrzeliła w potrzebę chwili z tym e-learningiem. Przewidziała Pani pandemię?
Małgorzata
Kulik: – Nawet...
Co teraz „żre”?
Postaram się odpowiedzieć, które technologie „żrą” obecnie w obszarze likwidacji szkód i obsługi klienta.
Antyprzykłady
Leniwie
zacznę od złośliwości. Czatboty i ich wariacje rozpoznające również głos. To
rozwiązanie...
Koronawirus jak meteoryt dla cyfrowych dinozaurów
Jeśli kogoś kiedyś zabiję, to
będzie to prawdopodobnie albo osoba jedząca coś w teatrze w trakcie
przedstawienia, albo ekspert mówiący, że cyfryzacja to kluczowe wyzwanie dla
sektora...
Młodzi przetrwają
Po prawdzie zastanawiałem się, Czytelniku, czy nie
zatytułować inaczej dzisiejszej Ryzykonomii. A mianowicie „Umrą tylko starzy”. Bo
taki mniej więcej przekaz, wyjątkowo głupi, słyszymy od pewnego...
Sprzedaż i zarządzanie w branży ubezpieczeniowej
Na jakość komunikacji składa się wiele elementów. Możemy je podzielić na komunikację werbalną i mowę ciała. W ramach komunikacji werbalnej mamy podział na treść...
Dłuższa praca – obowiązek czy przywilej
Starzenie się
polskiego społeczeństwa jest faktem. Nikłym pocieszeniem jest, że podobne
problemy przeżywają i inne kraje nie tylko w Europie, ale i na świecie.
Zwiększająca się liczba...
Podstawowe metody wpływu na innych ludzi (2)
W poprzednim artykule zacząłem omawiać metody wpływania na innych ludzi. Dziś kontynuujemy ten wątek. Przypomnę, że omówiliśmy trzy metody: zasadę rewanżu, zasadę kontrastu i...