Czy w obecnych czasach potrzebujemy charyzmy w zarządzaniu
Nie od dziś wiadomo, że mamy często skłonności do popadania w skrajności. Najpierw jemy tylko masło, potem przerzucamy się na margarynę, a później znowu...
Dlaczego opłaca się budować wizerunek?
Część firm tworzących rynek usług ubezpieczeniowych postrzega działania wizerunkowe jako niezbyt istotny dodatek do tych aktywności, które składają się na „prawdziwy biznes”. To duży...
Jak podczas wdrażania agenta dbać o jego nawyki
Każda osoba, która zmagała się z tematem nawyków w życiu prywatnym, wie, jak silny wpływ mają one na jego jakość. Głównie zmagamy się z...
Liczby mówią jedno, a Polacy robią drugie
Ostatnimi czasy wpadło mi w ręce kilka ciekawych danych statystycznych z GUS oraz PIU. Mam nadzieję, że będzie to kamień milowy w konflikcie majątkowo-życiowym,...
NNW dla dziecka to dopiero wstęp do sprzedaży
Wielu rodziców we wrześniu poszukuje ubezpieczenia NNW dla swojego dziecka. Coraz częściej decydują się na zakup takiej polisy u agenta zamiast w szkole. To...
Ubezpieczenie samochodu w dwudziestoleciu międzywojennym
O ile w Polsce ubezpieczenie budynków było już znane od wielu lat, to polisy samochodowe w latach 20. XX wieku były nowością zarówno dla...
Idealne produkty na jesienną sprzedaż
Od kilku lat zauważam pewną sezonowość w sprzedaży określonych produktów. Grudzień to miesiąc polis rolnych, wrzesień NNW, a październik to dobry czas, żeby zacząć...
Ubezpieczyciele na rzecz ochrony klimatu
Kilka dni temu obejrzałem na Facebooku reklamę jednego z największych producentów aut, który właśnie wprowadza na rynek swój najnowszy model – a jakże –...
Zaplanuj emeryturę jak najszybciej
Branża ubezpieczeniowa to ludzie, którzy zajmują się propagowaniem świadomości finansowej. Zarówno zarządzający, pracujący w siedzibach głównych, jak i osoby, które są na froncie doradzania...
Twój największy kapitał
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba – to słowa rejenta Milczka z Fredrowskiej Zemsty. A jeśli ktoś woli literaturę...