Zrównoważone ubezpieczenia?
Ubezpieczyciele tworzą strategie zrównoważonego rozwoju, co jest chwalebne. Konsultują się przy tym z interesariuszami, co też jest chwalebne. Pytanie brzmi, w jaki sposób połączyć...
Be digital, ale czy go digital?
O ile XXI wiek charakteryzuje „przyspieszenie” technologiczne na niespotykaną dotąd skalę, o tyle okres pandemii Covid-19, trwającej od ponad dwóch lat, stał się silnym...
Jak ważne jest doświadczenie klienta?
O tym, co kształtuje doświadczenia konsumentów, traktuje raport Customer ExperienceDrivers – badanie Deloitte we współpracy z firmą Medallia. Raport udziela odpowiedzi na pytanie postawione...
Trzy obszary wspierania sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie
Ubezpieczenia życiowe i zdrowotne odgrywają coraz większą rolę – rośnie liczba zainteresowanych klientów i przypis ze składki rocznej, imponuje również suma świadczeń wypłaconych z...
Czego mi brakuje?
Aż ciśnie się do głowy pytanie: i co dalej? I dokładnie z takim pytaniem zwróciła się do mnie Pani Redaktor Naczelna z prośbą o...
Wnioski z doświadczenia dla sprzedaży zdalnej
W tym artykule chciałbym przedstawić moje podstawowe wnioski dotyczące zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Minęło już trochę czasu od momentu, kiedy możemy kontaktować się z klientem...
Czy możesz obudzić życie w multiagencji ubezpieczeniowej? Udowodniliśmy, że tak!
Kilka miesięcy temu postawiliśmy tezę, a jednocześnie jasny cel: ubezpieczenia na życie są bardzo ważną częścią biznesu ubezpieczeniowego. Są również ciągle niewykorzystaną szansą, wielkim...
Pięć pytań, bez których nie ma dobrego szkolenia z ubezpieczeń na życie
Ponad rok istnienia projektu szkoleniowego Życie w Multi to spotkania z ponad tysiącem multiagentów w całej Polsce i setki godzin pracy. Wymieniamy się wiedzą,...
Twoje 3 problemy, moje rozwiązania
Pandemia sprawiła najpierw, że nauczyliśmy się pozyskiwać i obsługiwać klientów ubezpieczeniowych zdalnie. Następnie wymusiła na nas konieczność organizowania konferencji i szkoleń w ten sam...
Czy w obecnych czasach potrzebujemy charyzmy w zarządzaniu
Nie od dziś wiadomo, że mamy często skłonności do popadania w skrajności. Najpierw jemy tylko masło, potem przerzucamy się na margarynę, a później znowu...