Inspiracje - Strona 85 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Networking dla introwertyków

„Ręce w górę, kto uważa, że jest ekstrawertykiem. W porządku. Teraz proszę ręce w górę, kto sądzi, że jest introwertykiem. Oj, kłamczuszki, kłamczuszki…”. Od takiej...

Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnym klientem

Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem w działalności pośrednika czy brokera, odpowiedź powinna brzmieć: największym wyzwaniem jest pozyskanie nowego klienta. Niestety w wielu firmach sprzedażowych...

Jak odnieść sukces w sprzedaży życia

Za dwa lata o tej samej porze być może powiesz do siebie z dumą: cieszę się, że w roku 2021 zacząłem działania, które oderwały...

Czym jest onboarding i jakie ma znaczenie?

Specyfika branży ubezpieczeniowej powoduje, że pozyskiwani kandydaci muszą posiadać gruntowne kompetencje sprzedażowe lub solidny fundament do ich rozwoju. O ile pozyskanie jakościowego kandydata nie...

Co pośrednik powinien wiedzieć o zrównoważonym rozwoju?

27 listopada 2019 r. uchwalono Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2019/2088 w sprawie ujawniania informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem w sektorze usług finansowych (tzw....

Co zrobić, żeby zwiększyć skuteczność sprzedaży swojego zespołu

Na początku warto przeanalizować Twoją sytuację w roli menedżera. Pamiętaj, że twój zespół to ludzie, nie komputery. A to oznacza, że ich zachowania i...

Jak wybrałem program CRM dla multiagencji

W styczniu 2021 r. stanąłem przed dość dziwnym wyzwaniem. Liczba leadów ubezpieczeniowych przychodzących z moich działań marketingowych dla innych agentów była na tyle duża,...

Co oznacza sukces lub porażka w sprzedaży

Z ciekawością obejrzałem ostatnio kilka filmików dotyczących sprzedaży, które wyprodukował jeden z trenerów zajmujący się szkoleniami z prowadzenia rozmów handlowych z klientami. Zaprezentował wiele...

Jak zwiększyć sprzedaż?

Tytułowe pytanie w środowisku doradców ubezpieczeniowych jest wręcz dylematem egzystencjalnym. Jedni nadal je sobie zadają i próbują znaleźć złoty środek. Inni szukają kogoś w...

Przypadek czy przemyślana strategia?

Za wynikami każdego menedżera sprzedaży stoją ludzie z jego zespołu. Jeżeli więc to ci, których on dobiera, tworzą jego sukces, dlaczego tak wielu menedżerów...
18,424FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie