Strach ma tylko wielkie oczy?
Cyberataki to zagrożenie, którego nikt nie może bagatelizować, a ubezpieczyciele i pośrednicy muszą regularnie przypominać o wartości ochrony. To strach nie tylko o wielkich...
Czy znasz swój życiowy limit odpowiedzialności?
Limit odpowiedzialności to kluczowy element każdej polisy – określa, do jakiej wysokości ubezpieczyciel ponosi finansową odpowiedzialność. To informacja o tym, że żadne zasoby –...
Długoterminowy cel menedżera sprzedaży
Głównym celem osoby zarządzającej zespołem sprzedażowym jest ciągły rozwój współpracowników. W tradycyjnym modelu menedżer skupia się bardziej na kontroli wyników i zarządzaniu nimi. Motywuje...
Szybkością organizacji usług można konkurować
Produkty ubezpieczeniowe gwarantujące organizację i finansowanie usług związanych z ruchem, także turystycznym, ale również użytkowaniem nieruchomości (home assistance) ewoluują, zmieniają i dynamizują rynek w...
Uwolnij swój głos i inspiruj
Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych audycji odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W...
Jak automatyzacja, szkolenia i egzaminy wpływają na wyniki agentów
Zarządzanie siecią sprzedaży w branży ubezpieczeniowej staje się coraz bardziej wymagające. Sukces rynkowy zależy już nie tylko od szerokiego portfela produktów, ale głównie od...
Multiagent kontra chaos
Zarządzanie czasem pracy w małej multiagencji to wciąż trudny temat. W agencjach jedno- czy dwuosobowych często nie dostrzega się takiej potrzeby. Przecież jak pracuję...
Czy potrzebujemy juniorów w dobie AI?
Sztuczna inteligencja, a w szczególności genAI, to temat dyskutowany w ostatnich latach aż do znudzenia, nie tylko w branży technologicznej, ale również w innych...
Waga zaufania w sprzedaży
Na to, kogo wybieramy, będąc w roli klienta, składa się wiele drobnych elementów. Aby zacząć wywierać wpływ, przekonać kogoś do zakupu lub robić z...
Zbuntuj się, to pomaga!
Nie wiesz, jak wykroczyć poza schemat i znaleźć nowe drogi wyjścia z impasu? Czujesz, że twój zespół utknął w rutynie? Chcesz unikać poważnych błędów...