Allianz Trade uczestniczy jako gwarant w procesie długoterminowego zakupu odnawialnej energii elektrycznej przez Żabka Polska od Grupy Qair w ramach wirtualnego kontraktu na zakup energii PPA (Power Purchase Agreement).
Allianz Trade jest pierwszym w Polsce ubezpieczycielem należności, który wystawił gwarancje w ramach zabezpieczenia umowy zakupu odnawialnej energii elektrycznej bezpośrednio od producenta energii przez Grupę Żabka. Ich beneficjentami są spółki z Grupy Qair – niezależnego producenta energii odnawialnej. Gwarancje mają na celu zabezpieczenie finansowego rozliczenia sprzedaży energii odnawialnej, pochodzącej z parku wiatrowego oraz wielkoskalowej farmy fotowoltaicznej.
– Energia zawsze była kluczowym czynnikiem dla biznesu, a w obecnym kontekście jest to jeszcze bardziej aktualne stwierdzenie. Gwarantując umowy jej rozliczenia w formie PPA, Allianz Trade wspiera stabilne i bezpieczne dostawy energii dla firm. Naszą dumę z bycia częścią tego porozumienia zwiększa fakt, że wiąże się ono z bezpośrednim dostępem do odnawialnych źródeł energii, które odgrywają coraz większą rolę w operacyjnym funkcjonowaniu firm – mówi Andrzej Puta, dyrektor Biura Gwarancji Ubezpieczeniowych Allianz Trade Polska.
– Gwarantowany przez Allianz Trade kontrakt PPA na odbiór energii odnawialnej wzmacnia realizację przyjętego przez Grupę Żabka Polska procesu dekarbonizacji, będącego elementem Strategii Odpowiedzialności ESG. Filar Zielona Planeta przewiduje redukcję o 25% emisji w zakresie 1 i 2 do końca 2026 roku oraz obniżenie intensywności emisji sklepów o 70%, włączając w to wykorzystanie zielonej energii w sieci franczyzowej – uważa Paweł Próchniewicz, dyrektor skarbu Grupy Żabka.
26 października Sąd Najwyższy podjął uchwałę w odpowiedzi na zagadnienie prawne, w którym wnioskodawca zwraca się o rozstrzygnięcie wątpliwości w sprawie prowizji w kontekście ustania umowy agencyjnej.
Z pytaniem prawnym do SN zwrócił się Sąd Apelacyjny w Warszawie. Postanowieniem z dnia 13 stycznia 2023 r. (sygnatura sprawy VII AGa 663/22) przedstawił on Sądowi Najwyższemu następujące zagadnienie prawne:
„1. Czy były agent nabywa prawo do prowizji od umów zawartych przez niego z klientami w czasie trwania umowy agencyjnej (art. 761 § 1 k.c.), w sytuacji gdy spełnienie świadczenia przez klienta (art. 7613 § 1 k.c.) nastąpiło po ustaniu umowy agencyjnej w związku z upływem czasu, na który została zawarta?
2. Czy umowa agencyjna zawarta na czas oznaczony może ustanawiać po stronie dającego zlecenie prawo do jednostronnej zmiany wysokości prowizji w powiązaniu z prawem agenta do rozwiązania umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia w przypadku nieakceptowania dokonanej zmiany?”.
26 października trzyosobowy skład SN w Izbie Cywilnej podjął uchwałę, w której odnośnie do pierwszej kwestii stwierdził, co następuje: „Były agent nabywa prawo do prowizji od umów zawartych przez niego z klientami w czasie trwania umowy agencyjnej, także gdy spełnienie świadczenia przez klienta nastąpiło po ustaniu umowy agencyjnej (art. 761 § 1 w zw. z art. 7613 § 1 k.p.c.). Jeżeli z okoliczności sprawy wynika, że prowizja obliczona od spełnionego świadczenia obejmuje wynagrodzenie nie tylko za zawarcie umowy, lecz także za późniejszą obsługę klienta, byłemu agentowi przysługuje odpowiednia część prowizji”. Jednocześnie SN odmówił podjęcia uchwały w pozostałym zakresie.
23 grudnia w życie wchodzi dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2021/2118 z 24 listopada 2021 „w sprawie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów mechanicznych i egzekwowania obowiązku ubezpieczania od takiej odpowiedzialności”. Temat na nowo podnoszą zagraniczne media, podkreślając, że jedną ze zmian miałoby być obligatoryjne OC dla posiadaczy e-hulajnóg.
– Chociaż hulajnoga elektryczna wpisuje się w definicję pojazdu, to w definicję pojazdu silnikowego już nie, a to tego typu pojazdów dotyczy dyrektywa – zauważa Danuta Żukowska, General Manager CEE Cachet.
Ekspertka podkreśla, że implementacja przepisów unijnych nie wiąże się więc z obowiązkiem wykupienia OC dla właścicieli e-hulajnóg. – Nie znaczy to jednak, że w najbliższej przyszłości Polska nie będzie planowała wprowadzić podobnych zmian w prawie na własną rękę – zastrzega Danuta Żukowska.
Obowiązek po stronie operatorów – nie użytkowników
Obecnie w Polsce ubezpieczenie na hulajnogę można wykupić wyłącznie dobrowolnie. Właściciele takich pojazdów mogą zawrzeć umowę ubezpieczenia OC, AC i NNW.
Danuta Żukowska wskazuje, że obligatoryjne ubezpieczenie OC obejmujące e-hulajnogi to rozwiązanie, które na dłuższą metę jest w stanie przynieść dużo korzyści samym użytkownikom.
– Ograniczeni prawem operatorzy pojazdów stają się automatycznie bardziej skłonni do inwestowania w rozwój mikromobilności, gdyż są świadomi, że obejmuje ich ochrona ubezpieczeniowa – podkreśla ekspertka.
Jej zdaniem wiele wskazuje też na to, że jeśli prawo w Polsce ulegnie zmianie, to w przypadku hulajnóg na wynajem obowiązek wykupienia stosownego ubezpieczenia będzie leżał po stronie operatora usługi, a nie jej użytkowników. Identyczne rozwiązanie jest obecnie stosowane w Wielkiej Brytanii, gdzie państwo nakłada wymóg wykupienia OC na dostawcę.
Leczenie nowotworów to kilkadziesiąt lub kilkaset tysięcy złotych. W dużej mierze jest ono refundowane przez NFZ, jednak wiele dodatkowych kosztów wciąż spoczywa na barkach pacjenta. Saltus Ubezpieczenia przypomina, że wsparciem w takiej sytuacji może być odszkodowanie wypłacone z polisy na życie.
– Walka z rakiem mocno odbija się na naszym życiu, także w kwestii finansowej, co często okazuje się dopiero podczas leczenia. Dodatkowe koszty mogą wynosić nawet 2–3 tysiące złotych miesięcznie, co w wielu przypadkach może mocno zaburzyć domowy budżet. W obliczu takich wydatków nieocenionym wsparciem na pewno okaże się odszkodowanie, które można uzyskać z polisy na życie. Dzięki niemu pacjent będzie mógł skupić się na najważniejszym, czyli powrocie do zdrowia – mówi Agnieszka Dudek, regionalna kierowniczka sprzedaży Saltus Ubezpieczenia.
Ubezpieczyciel wskazuje, że druga opinia medyczna w ramach prywatnej konsultacji to koszt od 160 do 250 zł. Z kolei wizyta u dietetyka, a także specjalna żywność to wydatek rzędu 200–300 zł miesięcznie. Natomiast jeżeli potrzebne jest wsparcie psychologiczne lub psychiatryczne, to jedna wizyta u specjalisty kosztuje 150–250 zł. Przy regularnej terapii trzeba zatem doliczyć do budżetu domowego ok. 600–1000 zł każdego miesiąca.
W zależności od rodzaju i stadium nowotworu mogą być potrzebne dodatkowe badania diagnostyczne, których koszt może oscylować w granicach 1500–4000 złotych za jedno badanie. Do tego dochodzą nierefundowane leki, koszty transportu na badania i dodatkowa opieka, co również generuje wydatki, często liczone w setkach złotych.
– Ubezpieczenie od poważnego zachorowania można dokupić w ramach polisy na życie. W Saltus Ubezpieczenia opcja rozszerzenia obejmuje m.in. właśnie nowotwory – wskazuje Agnieszka Dudek. – Warto podkreślić, że taką umowę ubezpieczeniową należy zawrzeć zawczasu, a nie dopiero wtedy, kiedy podejrzewamy u siebie występowanie poważnej choroby. Przed podpisaniem umowy ubezpieczony zobowiązany jest do wypełnienia ankiety medycznej, weryfikującej aktualny stan zdrowia. Aby skorzystać z przysługującego odszkodowania, choroba musi zostać wykryta w okresie obowiązywania umowy z TU. Za datę wystąpienia nowotworu uznaje się datę pobrania materiału do badania histopatologicznego – podsumowuje.
Polska, Łotwa, Estonia i Helsinki. W taką podróż wybrał się Aleksander Małachowski, czyli Hashtagalek – najbardziej znany instagramowy fotograf architektury, w poszukiwaniu kadrów do Raportu Rocznego ERGO Hestii 2022. Raport zatytułowany „Horyzonty” wydany został w wersji papierowej i elektronicznej.
„Horyzonty. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2022” to opowieść o Morzu Bałtyckim w trzech wymiarach: Morza, Architektury i Człowieka. Każdy z tych elementów jest pretekstem do przyjrzenia się i poszerzenia swoich horyzontów w kluczowych kwestiach związanych z regionem Bałtyku. Fundamentem tej opowieści są zdjęcia Aleksandra Małachowskiego, znanego jako Hashtagalek. To najpopularniejszy fotograf architektury w Polsce, którego profil instagramowy śledzi blisko 80 tys. osób.
W 2018 roku Aleksander Małachowski zrealizował dla ERGO Hestii projekt fotograficzny w Sopocie, ukazując to miasto z niecodziennej perspektywy. Jego zdjęcia zdobią wnętrza Punktów Standard ERGO Hestii w całym kraju.
– To nie było moje pierwsze zlecenie międzynarodowe, ale pierwsze tej skali – mówi Aleksander Małachowski. – Trzy tygodnie, cztery miasta w czterech różnych państwach. W dodatku moim pierwszym komercyjnym zleceniem było fotografowanie Sopotu dla ERGO Hestii w 2018 r., tak więc miałem duże poczucie odpowiedzialności, ale też poczucie symbolicznego powrotu do domu. Jak dotąd podróż życia, która nie byłaby możliwa bez zaufania, którym mnie obdarzono – podkreśla.
– Raport Roczny Grupy ERGO Hestia jest co roku ważnym wydawnictwem, ponieważ nie tylko prezentuje wskaźniki finansowe, ale – być może przede wszystkim – ogniskuje wartości firmy – zaznacza Maria Rosa, dyrektorka Biura Marketingu i PR sopockiego ubezpieczyciela, a także prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. – Miniony rok był dla ERGO Hestii czasem transformacji na wielu płaszczyznach: od obszaru inwestycyjnego, przez portfel ubezpieczeń, aż po zakres własnej działalności. Ten rozwój nie byłby możliwy bez wspólnych wartości: odpowiedzialności, stabilności, ale i umiejętności wytyczania nowych szlaków. To te wartości są podstawą zaufania. A zaufanie jest kluczowe w biznesie ubezpieczeniowym – dodaje.
Raport został przygotowany przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii i wydany przez Grupę ERGO Hestia. Redaktorem wydania oraz autorem koncepcji jest Piotr Jędrzejowski.
„Horyzonty”, Raport Roczny Grupy ERGO Hestia, dostępny jest w wersji online na stronie TUTAJ.
Trzy europejskie organy nadzoru: Europejski Urząd Nadzoru Bankowego (EBA), Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) oraz Europejski Urząd Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych (ESMA) opublikowały 25 października swoje wspólne kryteria dotyczące niezależność organów nadzorczych.
We wspólnej ocenie tych instytucji, niezależność nadzoru ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia podejmowania sprawiedliwych, skutecznych i przejrzystych decyzji przez organy nadzorcze posiadające odpowiednie zasoby. Organy te mogą z kolei zapewnić skuteczną i odpowiednią ochronę klientom i konsumentom usług finansowych, zapewniając zaufanie do systemu finansowego.
Kryteria niezależności są zogniskowane wokół czterech kluczowych zasad:
Niezależność operacyjna: organy nadzoru działają bez jakichkolwiek form nadmiernego wpływu nadzorowanego sektora i rządu, posiadają odpowiednie uprawnienia prawne i zasoby operacyjne.
Niezależność osobista: przejrzyste zasady powoływania, wyboru i odwoływania członków organu nadzorującego oraz wysokie standardy etyczne obowiązujące członków personelu i organu nadzorującego.
Niezależność finansowa: posiadanie wystarczających zasobów finansowych, aby organy nadzoru mogły wykonywać swoje mandaty.
Odpowiedzialność i przejrzystość: aby organy nadzorcze wykonywały swoje zadania w sposób przejrzysty i odpowiedzialny.
W imponujących murach średniowiecznego zamku w Rynie 29 września 2023 r. atmosfera była wyjątkowo uroczysta. ULTRA Ubezpieczenia, znane na rynku jako solidny bastion nie tylko finansowej stabilności, ale i ludzkich wartości, otworzyło swój dziedziniec dla blisko 180 gości.
Celem spotkania była wspólna celebracja dwóch dekad pełnych wyzwań, nauki i odniesionych sukcesów.
Wśród gości znaleźli się przedstawiciele zarządów zakładów ubezpieczeń, m.in. Roger Hodgkiss, prezes zarządu Generali, Piotr Matysiak, członek zarządu ERGO Hestii, Lidia Fido, członkini zarządu firmy Wiener, Adam Moczydłowski, dyrektor zarządzający w firmie UNIQA, oraz reprezentacje central i regionów PZU, LINK4, Warty, InterRisk, Compensy, TUZ Ubezpieczenia, AGRO Ubezpieczenia, Trasti, Euroins.
Marek Niewiadomski, założyciel i niekwestionowany lider ULTRA Ubezpieczeń, zabrał zgromadzonych w sentymentalną podróż przez dwa dziesięciolecia historii firmy. Przypomniał początki swojego wielkiego marzenia, które narodziło się z przyjacielskich rozmów przy kuflu piwa, a przerodziło w prężną multiagencję ubezpieczeniową obsługującą 70 tys. klientów z Polski północno-wschodniej.
– Nie mieliśmy jakiegoś specjalnego produktu na wyłączność, którym by nie dysponowały inne agencje. To zaufanie, współodpowiedzialność, mądrość i współpraca stały się naszą przewagą konkurencyjną i nadal stanowią naszą niepodważalną siłę – podkreślił Marek Niewiadomski.
ULTRA Ubezpieczenia, które rozpoczęło swoją działalność jako niewielki zespół entuzjastów chcących zmieniać świat ubezpieczeń, szybko stało się fortecą rzetelności i profesjonalizmu. Działając zawsze z godnością i respektem zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych firma nie tylko się rozrosła, ale także podniosła standardy na rynku ubezpieczeniowym.
Marek Niewiadomski podziękował tym, którzy współtworzyli z nim firmę od samego początku, oraz tym, którzy w ciągu ostatnich dwóch dekad jej zaufali. Słowa podziękowań usłyszeli też przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, trenerzy, edukatorzy oraz dostawcy IT.
Gościem specjalnym wydarzenia był Jakub B. Bączek, trener mentalny o międzynarodowej renomie i złoty medalista mistrzostw świata, który wspierał mentalnie kadrę narodową siatkarzy pod wodzą trenera Stéphane’a Antigi. W wystąpieniu przywołał reprezentację kolarską Wielkiej Brytanii, pokazując, jak wykorzystać potęgę agregacji zysków marginalnych.
Jakub Bączek podkreślał znaczenie implementacji mikroulepszeń w każdym aspekcie działalności. Argumentował, że te, choć niepozorne, mikroprzewagi, kiedy są konsekwentnie i systematycznie wzmacniane, stają się solidnym fundamentem osiągnięć nie tylko w dziedzinie sportu, ale również w biznesie i życiu prywatnym.
W murach, gdzie stare ściany szepczą historie minionych epok, a teraźniejszość pulsowała życiem i energią nowoczesnych wyzwań, uczestnicy jubileuszowej gali zanurzali się w atmosferze, która była unikalną mieszanką szacunku dla przeszłości i oczekiwania na przyszłość. Nagrody i słowa uznania płynęły obficie, kierowane zarówno do najlepszych w dziedzinie sprzedaży, jak i do tych, którzy byli solidnym fundamentem firmy przez całe lata.
W ciągu 20 lat ULTRA Ubezpieczenia, zaczynając jako mała jednostka, przeistoczyło się w potężną twierdzę, której murami są wartości, a fundamentem ludzie. Balansując pomiędzy tradycją a nowoczesnością, firma nie tylko obchodziła swoje jubileuszowe święto, ale i ukłoniła się przeszłości, będąc jednocześnie pełna optymizmu i planów na przyszłość.
– Nie wiem, co nas czeka za kolejne 20 lat, ale mam pewność, że z taką ultraekipą nie mam się czego obawiać – podsumował Marek Niewiadomski.
Stworzenie płaszczyzny wymiany doświadczeń będącej wsparciem dla osób zajmujących się tematyką zarządzania bezpieczeństwem procesowym (Process Safety Management) w zakładach przemysłowych – taki cel przyświecał organizatorom międzynarodowej konferencji szkoleniowej dotyczącej PSM, która odbyła się w dniach 18 i 19 października. Patronem medialnym konferencji, którą zorganizował PZU Lab wraz z partnerami strategicznymi – PZU SA oraz Aon Polska, była „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Konferencję otworzył Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. Klienta Korporacyjnego PZU SA. – Wierzymy, że rolą ubezpieczyciela jest nie tylko wypłacanie odszkodowań, ale także aktywne wspieranie klientów w zarządzaniu ryzykiem, co wpływa na ograniczenie liczby i rozmiaru szkód. Wyrazem tej idei w kontekście klientów korporacyjnych było powołanie PZU Lab, najpierw jako projektu, a potem osobnej spółki. Bardzo się cieszę, że wspólnie możemy inicjować wydarzenia takie jak dzisiejsza konferencja – powiedział.
Czym jest PSM?
Standard Zarządzania Bezpieczeństwem Procesowym (Process Safety Management) to zbiór zasad i praktyk stosowanych w przemyśle chemicznym, petrochemicznym i energetycznym w celu zapewnienia bezpieczeństwa operacyjnego i ochrony przed awariami, które mogą prowadzić do poważnych wypadków przemysłowych. Obejmuje szereg elementów, takich jak identyfikacja zagrożeń, zarządzanie zmianami, szkolenia pracowników, kontrola procesów, zarządzanie awariami i wiele innych. Celem PSM jest minimalizacja ryzyka wypadków, zapobieganie awariom i ochrona pracowników, mienia oraz środowiska.
Standard PSM jest najbardziej rozpowszechniony w USA, gdzie jest uregulowany przez Federalną Administrację Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (Occupational Safety and Health Administration, OSHA) i jest wymagany dla zakładów przemysłowych pracujących z niebezpiecznymi substancjami chemicznymi. PSM powinien być również stosowany jako dobra praktyka w innych krajach i branżach, gdzie bezpieczeństwo procesów jest kluczowe.
Stąd idea zorganizowania konferencji – najpierw trzeba zrozumieć zagrożenie, by móc zarządzać ryzykiem z nim związanym.
– Za nami dwa dni wysoce merytorycznych prelekcji i obrad, które, mam nadzieję, przyczynią się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa i wzmocnieniu kultury sprzyjającej bezpieczeństwu. Jest to szczególnie ważne w branżach wysokiego ryzyka. Tym bardziej się cieszę, że tak wielu przedstawicieli tego sektora zdecydowało się wziąć udział w naszej konferencji – podsumował Dariusz Gołębiewski, prezes PZU LAB.
PSM okiem ekspertów
Prelegentami konferencji byli wybitni eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w audytowaniu i wdrażaniu PSM w największych zakładach chemicznych, petrochemicznych i energetycznych w Europie i na świecie:
Ian Travers, ekspert z dwudziestopięcioletnim stażem w dziedzinie zarządzania bezpieczeństwem procesowym, m.in. jako pracownik Health and Safety Executive, lider komisji badań przyczyn poważnych incydentów, m.in. Buncefield, BP/Macondo, Deepwater Horizon,
Catalina Wallis, Senior Risk Engineer OPC Swiss Re Corporate Solutions,
Richard Craig, Head of Natural Resources Engineering Aon,
Alastair Bird, Senior Risk Engineer Aon Global Risk Consulting,
Nigel Cairns, Inżynier Oceny Ryzyka w Liberty Specialty Markets Londyn.
Prelegenci przedstawili m.in. ideę zarządzania bezpieczeństwa procesowego oraz dlaczego PSM nie jest tylko „opcją” w branży wysokiego ryzyka. Oprócz tego opowiedzieli o zarządzaniu bezpieczeństwem procesowym w energetyce jądrowej, zarządzaniu zmianami w infrastrukturze i organizacji, wyzwaniach związanych z wdrożeniem PSM w organizacji , a także dyskutowali na temat implementacji dyrektywy SEVESO III w Polsce i na świecie.
Konferencja zgromadziła ponad 120 specjalistów z największych zakładów petrochemicznych, energetycznych i rafineryjnych działających w Polsce, odpowiedzialnych za zarządzanie ryzykiem w spółkach.
Premier Mateusz Morawiecki oznajmił 25 października, że decyzje w sprawie wyboru nowego przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego będą zapadać po 14 listopada. Kadencja obecnego przewodniczącego KNF Jacka Jastrzębskiego upływa 23 listopada.
– Decyzje w tej sprawie zapadną pewnie po 14 listopada – powiedział Mateusz Morawiecki, pytany na konferencji prasowej o wyznaczenie nowego przewodniczącego KNF. Zgodnie z ustawą przewodniczącego Komisji powołuje Prezes Rady Ministrów na pięcioletnią kadencję – informuje „Puls Biznesu” za PAP.
W Polsce od kilku lat obserwujemy trend zwiększania się liczby posiadaczy prywatnej opieki medycznej. Według szacunków PIU, po dwóch kwartałach 2023 r. prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiadało 4,56 mln osób. Opiekę świadczą zarówno providerzy medyczni, jak i zakłady ubezpieczeń w różnych modelach.
Rosnąca popularność prywatnej opieki medycznej w naturalny sposób zachęca do zwiększania sprawności operacyjnej, podbudza apetyt na lepsze informacje zarządcze ułatwiające długoterminowe planowanie. Jak zatem pracować nad poprawą na rynku, na którym świadomość produktu i oczekiwania klientów wciąż rosną?
Wsparcie technologiczno-operacyjne
Wsparcie technologiczno-operacyjne jest naturalną składową poprawy świadczenia usług w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych. Wszelkiego rodzaju inicjatywy, które pozwolą zespołom na co dzień obsługującym zdrowotne linie biznesowe: usprawniać procesy, przyspieszać je, podejmować decyzje w czasie rzeczywistym, dostarczać niezbędnych informacji na temat skuteczności podejmowanych działań, to zapewne przyszłość tego obszaru w sektorze ubezpieczeń zdrowotnych.
Możliwość zarządzania relacjami w czasie rzeczywistym pomiędzy firmą ubezpieczeniową, placówką medyczną a klientem końcowym korzystającym z ubezpieczenia jest mocnym argumentem w pracy nad wynikiem operacyjnym. Osiągnięcie takiego stanu niesie ze sobą wiele wyzwań i wymaga codziennego doskonalenia i rozwiązywania problemów, ale nie jest niemożliwe.
Co wziąć pod uwagę
W dyskusjach nad wszelkiego rodzaju modernizacją warto wziąć pod uwagę takie aspekty, jak:
Stworzenie zintegrowanego cyfrowego środowiska dla ekosystemu zdrowotnego;
Dbałość o to, aby model był zorientowany na klienta i umożliwiał rozwój nowych produktów i procesów biznesowych;
Zdolność do rzetelnej oceny aktualnego stanu rzeczy. Dane, dane, dane;
Zakładany poziom wykorzystania cyfryzacji i automatyzacji procesów do zwiększenia wydajności operacyjnej. Wykorzystanie narzędzi RPA.
– Jako Future Healthcare Group chcemy pozycjonować się jako strategiczny partner technologiczny i działań operacyjnych dla firm poszukujących nowych sposobów na poprawę swojej działalności w obszarze zarządzania zdrowotnymi liniami biznesowymi, a także dla tych, którzy rozważają utworzenie zdrowotnych linii biznesowych w swoich strategiach.
Naszym celem jest również dostarczanie najwyższej jakości usług klientom końcowym i wypełnianie naszej misji wobec nich: zapewnienie naszym klientom dostępu do najlepszych warunków zdrowia, życia i dobrego samopoczucia – mówi Piotr Sopel, Business Development Director Future Healthcare Polska.
Wśród klientów Future Healthcare znajdują się różnej wielkości zakłady ubezpieczeń, które dobrze prosperują w Portugalii, Hiszpanii czy Rumunii, ale także firmy z innych sektorów, które dzięki naszemu wsparciu rozszerzają swoją ofertę wartości w obszarze opieki zdrowotnej. Tylko na rynku portugalskim zarządzamy ponad 900 tys. klientów.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.