Rozmowa tygodnia - Strona 16 z 24 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Rok 2020 to SZANSA, z której skorzystaliśmy

Rozmowa z Adamem Malinowskim, wiceprezesem zarządu SIGNAL IDUNA Aleksandra E. Wysocka: – Jaki był 2020 rok dla SIGNAL IDUNA? Adam Malinowski: – Dla naszej kadry menedżerskiej...

Niezależnie, po swojemu

Rozmowa z Rafałem Kaszubowskim, prezesem zarządu EIB SA Aleksandra E. Wysocka: – Od ostatniej rozmowy minął rok. Jaki to był rok dla EIB? Rafał Kaszubowski: –...

Technologia zmienia rzeczywistość, również ubezpieczeniową

Rozmowa z Mirosławem Deją, dyrektorem ds. IT w UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Czy to prawda, że zamierza Pan przewrócić całe IT do góry nogami? Mirosław Deja: –...

Co nowego w grupie otwartej ERGO Razem?

Rozmowa z Małgorzatą Kręcisz, dyrektorką Biura Ubezpieczeń Grupowych ERGO Hestii Aleksandra E. Wysocka: – Grupy otwarte to łatwość sprzedaży dla agenta i wejścia do ochrony...

Wirtualne oddziały radykalnie poprawiają efektywność agencji

Rozmowa z Maciejem Kujawą z Eye One Aleksandra E. Wysocka: – Technologia staje się coraz bardziej niezbędna w branży ubezpieczeniowej. Co oferuje jej na tym...

Pięć lat PPK – najważniejszy rozdział w historii polskiego oszczędzania

Rozmowa z Robertem Zapotocznym, prezesem PFR Portal PPK sp. z o.o. Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Panie Prezesie, minęło już pięć lat od startu pracowniczych planów...

Najważniejsze jest zorientowanie na klienta

Rozmowa z Aleksandrą Agatowską, p.o. prezesa PZU Życie Aleksandra E. Wysocka: – Jak PZU poradził sobie z przymusową pracą zdalną? Co było najtrudniejsze, a co...

Moim celem jest IT dostosowane do działania w świecie VUCA

Rozmowa z Tomaszem Żelskim, dyrektorem zarządzającym ds. digitalizacji w Grupie PZU Aleksandra E. Wysocka: Tomku, czy Ty pracujesz w firmie technologicznej? Tomasz Żelski: – Nie chcę...

25 lat analityki danych w ubezpieczeniach

Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...

Żeby budować silną markę, trzeba być wszędzie

Rozmowa z Mariuszem Skoczkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży Bezpośredniej, i Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Fuzja UNIQA i AXA...
18,442FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie