Żeby budować silną markę, trzeba być wszędzie

Rozmowa z Mariuszem Skoczkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży Bezpośredniej, i Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Fuzja UNIQA i AXA...

Compensa: Relacje i indywidualne podejście do ryzyka kluczem dwucyfrowych wzrostów

Rozmowa z Piotrem Bryńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego, Tomaszem Miśniakiewiczem, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Gospodarczych, i Tomaszem Schubertem, dyrektorem Biura Współpracy z Brokerami...

PZU ubezpieczy instalacje fotowoltaiczne i elektrownie wiatrowe

Na pytania redaktor naczelnej „Gazety Ubezpieczeniowej” odpowiadają Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. klienta korporacyjnego w Pionie Klienta Korporacyjnego PZU, i Piotr Nettik, dyrektor ds....

Na wysokiej fali digitalizacji

Rozmowa z Aleksandrą Romot, starszym konsultantem ds. biznesowych, i Tomaszem Jędroszkowiakiem, Business Unit Insurance Directorem w Comarch Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Comarch został sponsorem strategicznym...

Dobra polisa mieszkaniowa to nie tylko ubezpieczenie murów

Rozmowa z Agnieszką Włodarską-Poloczek, kierowniczką Wydziału Ubezpieczeń Majątkowych i Osobowych Wiener Aleksandra E. Wysocka: – Wiener opublikował ostatnio wyniki badań, z których wynika, że 84%...

PKO Ubezpieczenia: Ciekawa oferta ubezpieczeń turystycznych i dla dzieci

Rozmowa z Katarzyną Sawerą i Anetą Kaliną, menedżerkami ds. rozwoju produktów, oraz Damianem Bartnickim, starszym specjalistą ds. rozwoju produktów PKO Ubezpieczenia Aleksandra E. Wysocka: –...

Finanse ery postcovidowej

Rozmowa z Maratem Nevretdinovem, prezesem Europy Ubezpieczenia Aleksandra E. Wysocka: – Pandemia przewróciła świat finansów do góry nogami. Za nami rok pełen wstrząsów, które dotknęły...

Branża ubezpieczeniowa podeszła do PPK wyjątkowo odpowiedzialnie

Rozmowa z Robertem Zapotocznym, prezesem spółki PFR Portal PPK Aleksandra E. Wysocka: – Już ponad dwa lata minęły od rozpoczęcia projektu pracowniczych planów kapitałowych. Czy...

Marketing ubezpieczeń musi być nowoczesny

Rozmowa z Patrycją Kotecką, członkiem zarządu i dyrektor marketingu LINK4 Aleksandra E. Wysocka: – Czy ubezpieczenia to nadal jedna z bardziej oldschoolowych marketingowo branż? Czy...

Oczekiwania klientów rosną i będą rosły

Rozmowa z Aleksandrą Agatowską, prezes PZU Życie Aleksandra E. Wysocka: – PZU opublikował ostatnio raport dotyczący doświadczenia klienta zatytułowany „CX. Trwała przyjaźń z klientem”. Tymczasem...
15,452FaniLubię
719ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie