PIU: Podwyżka składki ma wesprzeć biuro w Brukseli
25 września odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Ubezpieczeń, w trakcie którego upoważniono zarząd do wystąpienia do Ministra Finansów z wnioskiem o podniesienie...
Podczas pandemii Unilink sprzedaje coraz więcej ubezpieczeń na życie
Według ekspertów Unilink po trzech kwartałach obecnego roku polski rynek ubezpieczeń na życie znajduje się w dobrym punkcie pod względem popytu. Dowodem potwierdzającym tę...
Jak mądrze wdrożyć ESG w zakładzie ubezpieczeń?
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk i Łukaszem Libudą z SAS
Aleksandra E. Wysocka: – Czy branża ubezpieczeniowa powinna mocniej zainteresować się kwestiami związanymi z ESG?
Marta Prus-Wójciuk: –...
Bezpieczne studiowanie z NNW
Wiener TU przygotowało ofertę ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków skierowaną do studentów. Zakład podkreśla, że polisa może się okazać ważnym wsparciem dla osób aktywnych fizycznie.
–...
Aviva: Hipoteka motywuje do zakupu ubezpieczenia
Osoby, które
ubezpieczyły się na życie, biorąc kredyt na mieszkanie, często kontynuują
polisę, gdy już nie wymaga tego bank – wynika z doświadczeń agentów Avivy.
Hipoteka wyraźnie...
Pekao i PZU „węglowymi maruderami”
Z zestawienia Coal Policy Tool wynika, że PZU i kontrolowany przez niego bank Pekao są ostatnimi dużymi podmiotami z sektora finansowego w Europie, które nie posiadają żadnej...
Saltus Ubezpieczenia: Na co stawiamy w ubezpieczeniach dla firm i instytucji?
Ubezpieczenia dla firm i instytucji to niezwykle dynamicznie reagujący na zmiany obszar rynku. Dlatego zapewnienie ubezpieczonym skutecznej ochrony stanowi nie lada wyzwanie i wymaga...
InterRisk. Nagroda główna w konkursie eZdrapka trafiła do zwycięzcy
2 listopada nastąpiło uroczyste przekazanie nagrody głównej w piątej edycji loterii dla pośredników ubezpieczeniowych „eZdrapka – Festiwal Nagród” InterRisk. Kluczyki do nowego samochodu Hyundai i20 odebrał...
Czas na marketing hybrydowy
Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk i Bogdanem Tarantą z SAS
Aleksandra E. Wysocka: – Praktycznie wszystkie zakłady ubezpieczeń podkreślają swoją klientocentryczność. Czy w tym temacie jest...
Co z tą szkodą? Klient chce to wiedzieć natychmiast
Wśród istotnych czynników decydujących o stopniu zadowolenia klienta z procesu likwidacji szkody jest dostęp do informacji o statusie sprawy w czasie rzeczywistym.
Klienci badani przez...