Rynek ubezpieczeń - Strona 150 z 555 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

PIU: Podwyżka składki ma wesprzeć biuro w Brukseli

25 września odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Ubezpieczeń, w trakcie którego upoważniono zarząd do wystąpienia do Ministra Finansów z wnioskiem o podniesienie...

Podczas pandemii Unilink sprzedaje coraz więcej ubezpieczeń na życie

Według ekspertów Unilink po trzech kwartałach obecnego roku polski rynek ubezpieczeń na życie znajduje się w dobrym punkcie pod względem popytu. Dowodem potwierdzającym tę...

Jak mądrze wdrożyć ESG w zakładzie ubezpieczeń?

Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk i Łukaszem Libudą z SAS Aleksandra E. Wysocka: – Czy branża ubezpieczeniowa powinna mocniej zainteresować się kwestiami związanymi z ESG? Marta Prus-Wójciuk: –...

Bezpieczne studiowanie z NNW

Wiener TU przygotowało ofertę ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków skierowaną do studentów. Zakład podkreśla, że polisa może się okazać ważnym wsparciem dla osób aktywnych fizycznie. –...

Aviva: Hipoteka motywuje do zakupu ubezpieczenia

Osoby, które ubezpieczyły się na życie, biorąc kredyt na mieszkanie, często kontynuują polisę, gdy już nie wymaga tego bank – wynika z doświadczeń agentów Avivy. Hipoteka wyraźnie...

Pekao i PZU „węglowymi maruderami”

Z zestawienia Coal Policy Tool wynika, że PZU i kontrolowany przez niego bank Pekao są ostatnimi dużymi podmiotami z sektora finansowego w Europie, które nie posiadają żadnej...

Saltus Ubezpieczenia: Na co stawiamy w ubezpieczeniach dla firm i instytucji?

Ubezpieczenia dla firm i instytucji to niezwykle dynamicznie reagujący na zmiany obszar rynku. Dlatego zapewnienie ubezpieczonym skutecznej ochrony stanowi nie lada wyzwanie i wymaga...

InterRisk. Nagroda główna w konkursie eZdrapka trafiła do zwycięzcy

2 listopada nastąpiło uroczyste przekazanie nagrody głównej w piątej edycji loterii dla pośredników ubezpieczeniowych „eZdrapka – Festiwal Nagród” InterRisk. Kluczyki do nowego samochodu Hyundai i20 odebrał...

Czas na marketing hybrydowy

Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk i Bogdanem Tarantą z SAS Aleksandra E. Wysocka:  – Praktycznie wszystkie zakłady ubezpieczeń podkreślają swoją klientocentryczność. Czy w tym temacie jest...

Co z tą szkodą? Klient chce to wiedzieć natychmiast

Wśród istotnych czynników decydujących o stopniu zadowolenia klienta z procesu likwidacji szkody jest dostęp do informacji o statusie sprawy w czasie rzeczywistym. Klienci badani przez...
17,646FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie