Signal Iduna: Bezpłatny kontakt z Centralą Alarmową
16 grudnia Signal Iduna uruchomiła nowy sposób kontaktu z Centralą Alarmową dla klientów z jej ubezpieczeniem turystycznym przebywających za granicą.
Bezpłatne połączenie umożliwia link przesyłany przez Centralę...
Polska w ubezpieczeniowym ogonie Europy
Z danych za rok 2021 opublikowanych przez Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych wynika, że wartość rynku ubezpieczeń w Polsce mierzona rocznymi...
EIB: Więcej dronów to większe ryzyko szkód, dlatego warto się ubezpieczyć
Liczba osób o uprawnieniach operatora drona wzrosła o 60% w ciągu roku. Firmy specjalizujące się w dostawach są zainteresowane szerszym wykorzystaniem dronów do realizacji...
Blisko 20 tys. zł kary za brak Zielonej Karty
Przeprowadzona przez Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie kontrola dwóch pojazdów z Ukrainy wykazała, że żaden z objętych nią ciągników siodłowych ani żadna z...
Z nowym rokiem wzrosły stawki za brak OC
W związku z wejściem w życie w dniu 1 stycznia rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki...
PZU uruchomił usługę mojeID
19 maja PZU wprowadził możliwość korzystania z usługi mojeID, wprowadzonej we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniowej (KIR) w platformie mojePZU. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci...
Przepis na sukces według OVB
Rozmowa z Arturem Kijonką, prezesem OVB Polska
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – OVB ma za sobą kolejny znakomity rok, w którym może pochwalić się rekordowymi wynikami....
Allianz: Asystent Szkody ułatwi likwidację z AC
Allianz
wprowadził nową funkcjonalność – Asystenta Szkody. Dzięki niej
klienci mogą w łatwy sposób przejść przez wszystkie kroki
związane z likwidacją szkody AC – od momentu samego...
Punkta członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców
Punkta dołączyła do Polskiej Organizacji Franczyzodawców. W ten sposób multiagencja stała się jedną z ponad 1300 sieci franczyzowych zrzeszonych w tym stowarzyszeniu.
– Małe i...
Assistance w nowej rzeczywistości postpandemicznej
„Klient w nowej rzeczywistości – trendy, ryzyka, oferta i tworzenie wartości” – pod takim hasłem 6 września po dwóch latach przerwy odbyło się Forum...