Insury gotowa do debiutu
27 marca na rynku zadebiutuje porównywarka Insury.pl, należąca do Polskich Mediów Ubezpieczeniowych. Na początku zaoferuje ubezpieczenia komunikacyjne, ale jej oferta ma być sukcesywnie rozszerzana...
Wydarzenia Miesiąca – Grudzień 2022
Start prac nad implementacją noweli dyrektywy komunikacyjnej, wefox, przewodnik prewencyjny UNIQA, nowy system wdrożony przez PZU oraz Superpolisa Ubezpieczenia – te wydarzenia, firmy i...
Te narzędzia naprawdę pomagają agentom sprzedawać
Agenci dobrze widoczni w internecie, z silną marką osobistą, wyposażeni w nowoczesne narzędzia do zdalnej sprzedaży i dysponujący stałym dopływem potencjalnych klientów nie muszą...
Pollen Street Capital zainwestował w OTOagent
OTOagent, serwis pozwalający wyszukać agenta ubezpieczeniowego, poznać informacje na temat jego działalności oraz jej oceny, a także uzyskać kontakt do pośrednika, pozyskał finansowanie od...
Ubezpieczenia grupowe w czasie epidemii
Szanowni doradcy, od marca 2020 r. żyjemy w innym świecie. Weryfikujemy nasze dotychczasowe działania sprzedażowe, wprowadzamy nowe narzędzia i staramy się dostosować do panującej...
Polski Gaz TUW: Dwóch kandydatów do prezesury
Dwie osoby rywalizują o stanowisko prezesa firmy Polski Gaz TUW opuszczone przez Zygmunta Kostkiewicza – wynika z informacji „Puls Biznesu”.
Według źródeł gazety, kandydatem numer...
Agencja mediowa Orlenu i PZU realizuje pierwsze zlecenia
Utworzona przez PKN Orlen i PZU agencja mediowa Sigma BIS realizuje już projekty komunikacji marketingowej oraz pozyskała zleceniodawców zewnętrznych. Firma jest w trakcie przygotowywania...
Wiener przypomina o możliwości ubezpieczenia instalacji fotowoltaicznych
15 kwietnia ruszyła kolejna edycja programu „Mój prąd”, w ramach której można otrzymać dofinansowanie do domowych mikroinstalacji fotowoltaicznych. – Jednak nie wszyscy użytkownicy są...
Volkswagen Financial Services zasadzi drzewo za każdą zakupioną online polisę
Volkswagen Financial Services wspólnie z Polskim Związkiem Zrzeszeń Leśnych zorganizowały akcję, w ramach której firma zobowiązała się do posadzenia lasu o powierzchni 2,5 ha,...
MetLife: Nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna
„Zmieniaj na
lepsze z MetLife” to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie
wizerunku marki ubezpieczyciela jako pracodawcy oraz wsparcie rekrutacji do
sieci sprzedaży agencyjnej MetLife.
Pierwszy etap
kampanii,...