Technologia - Strona 17 z 26 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

InterRisk wdraża technologię Quantee

InterRisk podpisał kontrakt z firmą Quantee na wdrożenie ActuAI – innowacyjnego oprogramowania do dynamicznej wyceny produktów ochronnych. Nowe rozwiązanie ma pomóc towarzystwu w budowie...

Złapać klienta w pandemii

Rozmowa z Maciejem Kujawą, założycielem Eye One Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: Stworzyliście narzędzie do zdalnej sprzedaży oraz kontaktu z klientem i chcecie przekonać do niego pośredników...

Czy AI zastąpi brokerów i agentów ubezpieczeniowych?

Podczas ostatniego, XXIII Kongresu Brokerów, na spotkaniu dotyczącym zastosowania sztucznej inteligencji w praktyce brokerskiej padło niezwykle ważne pytanie: czy sztuczna inteligencja może w przyszłości...

Formularz Avivy ułatwi wyliczenie składki w OC i AC

Aviva wprowadziła nowe narzędzie do kalkulacji składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Teraz wystarczy podać numer rejestracyjny samochodu i datę urodzenia, aby dowiedzieć się, ile będzie...

Tensorflight pozyskał środki na rozwój i ekspansję

Insurtech Tensorflight zamknął rundę inwestycyjną serii A, pozyskując w ramach finansowania  kilka milionów dolarów. Inwestycja prowadzona była przez QBE Ventures i objęła nowych inwestorów:...

Medycy24.pl: Pakiety z nieograniczonym dostępem do lekarzy online podbijają polski rynek ubezpieczeniowy

Telemedycyna zrewolucjonizowała rynek usług medycznych. W czasie kryzysu zdrowotnego odczuliśmy bolączki stacjonarnej służby zdrowia. Izolacja społeczna i niechęć do odwiedzania przychodni sprawiły, że Polacy...

Telemedycyna atrakcyjnym i wartościowym dodatkiem do polisy

Rozmowa z Kazimierzem Cięciakiem, Dyrektorem Konsultingu i Product Managementu eZdrowie Comarch Healthcare  Aleksandra E. Wysocka: – Widzimy się po rocznej przerwie, a to w historii...

Nowy wymiar podpisu kwalifikowanego dla branży ubezpieczeniowej

Umożliwiający zdalne podpisywanie dokumentów SIGNIUS we współpracy z EuroCert, kwalifikowanym dostawcą usług zaufania, wprowadził niedawno na rynek rozwiązanie do zdalnego posługiwania się podpisem kwalifikowanym,...

Nadchodzi czas bionicznych ubezpieczeń i ubezpieczycieli

Ubezpieczyciele rozwinęli ostatnio zdalną obsługę klientów, ale nad prawdziwą cyfrową rewolucją branża właśnie pracuje – twierdzi Jacek Chmiel, dyrektor Avenga Labs, która analizuje technologiczne...

Jakich błędów się wystrzegać przy tworzeniu chatbotów

Podjąłeś decyzję o wdrożeniu chatbota? Brawo, to pierwszy krok ku temu, aby automatyzacja mogła wesprzeć cię w rozwoju biznesu i usprawnić twoją obsługę klienta. Coraz...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie