InterRisk wdraża technologię Quantee
InterRisk podpisał kontrakt z firmą Quantee na wdrożenie ActuAI – innowacyjnego oprogramowania do dynamicznej wyceny produktów ochronnych. Nowe rozwiązanie ma pomóc towarzystwu w budowie...
Złapać klienta w pandemii
Rozmowa z Maciejem Kujawą, założycielem Eye One
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: Stworzyliście narzędzie do zdalnej sprzedaży oraz kontaktu z klientem i chcecie przekonać do niego pośredników...
Czy AI zastąpi brokerów i agentów ubezpieczeniowych?
Podczas ostatniego, XXIII Kongresu Brokerów, na spotkaniu dotyczącym zastosowania sztucznej inteligencji w praktyce brokerskiej padło niezwykle ważne pytanie: czy sztuczna inteligencja może w przyszłości...
Formularz Avivy ułatwi wyliczenie składki w OC i AC
Aviva wprowadziła nowe narzędzie do kalkulacji składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Teraz wystarczy podać numer rejestracyjny samochodu i datę urodzenia, aby dowiedzieć się, ile będzie...
Tensorflight pozyskał środki na rozwój i ekspansję
Insurtech Tensorflight zamknął rundę inwestycyjną serii A, pozyskując w ramach finansowania kilka milionów dolarów. Inwestycja prowadzona była przez QBE Ventures i objęła nowych inwestorów:...
Medycy24.pl: Pakiety z nieograniczonym dostępem do lekarzy online podbijają polski rynek ubezpieczeniowy
Telemedycyna zrewolucjonizowała rynek usług medycznych. W czasie kryzysu zdrowotnego odczuliśmy bolączki stacjonarnej służby zdrowia. Izolacja społeczna i niechęć do odwiedzania przychodni sprawiły, że Polacy...
Telemedycyna atrakcyjnym i wartościowym dodatkiem do polisy
Rozmowa z Kazimierzem Cięciakiem, Dyrektorem Konsultingu i Product Managementu eZdrowie Comarch Healthcare
Aleksandra E. Wysocka: – Widzimy się po rocznej przerwie, a to w historii...
Nowy wymiar podpisu kwalifikowanego dla branży ubezpieczeniowej
Umożliwiający zdalne podpisywanie dokumentów SIGNIUS we współpracy z EuroCert, kwalifikowanym dostawcą usług zaufania, wprowadził niedawno na rynek rozwiązanie do zdalnego posługiwania się podpisem kwalifikowanym,...
Nadchodzi czas bionicznych ubezpieczeń i ubezpieczycieli
Ubezpieczyciele rozwinęli ostatnio zdalną obsługę klientów, ale nad prawdziwą cyfrową rewolucją branża właśnie pracuje – twierdzi Jacek Chmiel, dyrektor Avenga Labs, która analizuje technologiczne...
Jakich błędów się wystrzegać przy tworzeniu chatbotów
Podjąłeś decyzję o wdrożeniu chatbota? Brawo, to pierwszy krok ku temu, aby automatyzacja mogła wesprzeć cię w rozwoju biznesu i usprawnić twoją obsługę klienta.
Coraz...