Technologia - Strona 19 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Kto nie idzie do przodu, ten się cofa

W mediach informujemy o „stabilnym rozwoju” i „rekordowych zyskach”, podczas gdy wielu z nas tkwi w starych technologiach i bałaganie informacyjnym. A klienci nie...

Innowacje w każdym miejscu

Innowacje to nie tylko rozwiązania informatyczne, ale także produktowe. Wprowadzamy je w każdym aspekcie działania firmy. Ważne jest, aby miały one swój cel. Zgodnie ze...

Trudno już było. Nadszedł czas wygody

Innowacja nie musi oznaczać wymyślania koła na nowo. Czasem wystarczy zebrać dotychczasowe osiągnięcia i skumulować ich potencjał w jednym miejscu. Taka idea przyświecała twórcom...

Sztuczna inteligencja wesprze PZU przy obsłudze szkód ruchomości domowych

PZU we współpracy ze szwedzkim Upptec AB wdraża AiHome – aplikację do obsługi ruchomości domowych. System przyspieszy wyceny i czas ich przygotowywania. To pionierskie...

Drogie polisy cyber zachęcą do większych inwestycji w bezpieczeństwo IT

Cyberprzestępczość, awaria systemów IT, naruszenia danych, a także związane z nimi grzywny i kary to według Barometru Ryzyk Allianz największe zagrożenia dla biznesu w...

7 kroków do integracji z CEPiK

Przed ubezpieczycielami kolejne wyzwanie technologiczne, ale też istotna szansa biznesowa: integracja z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK). Jak zrobić to w prawidłowy sposób? Do...

Jak efektywnie wdrażać innowacyjność?

Przedsiębiorstwa z sektora bankowego i ubezpieczeniowego coraz chętniej poszukują innowacyjnych rozwiązań IT, dzięki którym zwiększą swoją konkurencyjność na rynku. Jednak „innowacyjność” staje się powoli...

Cyberaudyt w szacowaniu ryzyka ubezpieczeniowego

Raport Global Risk 2022 określa incydent bezpieczeństwa jako jedno z dziesięciu zagrożeń, których możliwość wystąpienia wzrosła od początku kryzysu Covid-19. Co więcej, 85% liderów...

Rewolucja na rynku programów dla agentów ubezpieczeniowych

Biorąc pod uwagę sytuację na rynku, nowa aplikacja obok funkcji już istniejących musi zaoferować użytkownikom coś nowego, poprawiającego komfort pracy, z nowoczesnym i intuicyjnym...

Technologia w relacji między agentem a klientem

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to miejsce, gdzie każdy klient może liczyć na wysoką jakość usługi, która wynika z doskonałego przygotowania doradcy wyposażonego w inteligentne rozwiązania...
17,637FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie