W transformacji cyfrowej kluczowe znaczenie mają zasoby i kompetencje pracowników
Potencjał do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw wynika z dostępnych w nich i ich otoczeniu zasobów i kompetentnych kadr. Tymczasem jak wynika z raportu z badania...
Jak nie budować botów?
„Dzień dobry, czy jest pan zainteresowany instalacją paneli fotowoltaicznych?” – usłyszały w słuchawce już miliony Polaków. Tego typu połączeń przybywa, a w ciągu ostatnich...
Co z tą szkodą? Klient chce to wiedzieć natychmiast
Wśród istotnych czynników decydujących o stopniu zadowolenia klienta z procesu likwidacji szkody jest dostęp do informacji o statusie sprawy w czasie rzeczywistym.
Klienci badani przez...
Stały monitoring procesu likwidacji szkód dzięki nowej aplikacji LINK4
LINK4 wprowadził specjalną aplikację pod nazwą Internetowy Status Szkody, dzięki której klienci mogą śledzić proces likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. Funkcjonalności dostępne w...
MojePZU udostępni płatności operatora Tpay
Użytkownicy platformy mojePZU otrzymają dostęp do nowego systemu płatności online, zarówno w aplikacji mobilnej ubezpieczyciela, jak i na stronie internetowej moje.pzu.pl. Tpay oraz Pekao...
Jak zdobyć pierwsze miejsce w rankingu ubezpieczycieli Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego?
BrokerUFG to produkt ProService Finteco, dzięki któremu można szybko i sprawnie uruchomić komunikację między zakładem ubezpieczeń a Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym (UFG). Jak wdrożyliśmy BrokeraUFG...
Jak zintegrować sześć systemów ubezpieczeniowych w jeden i podnieść wskaźniki jakościowe w rankingu UFG?
W trakcie współpracy z Generali zintegrowaliśmy dane z sześciu systemów ubezpieczeniowych i wdrożyliśmy jednolity system raportowania danych do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Jak to zrobiliśmy?
Rozwiązanie...
Przyjazny świat online pozyskiwania klientów przez doradców
Nowe realia biznesowe powodują rewizję dotychczasowego sposobu pracy doradców. CUK Digital Agent gwarantuje wysoką jakość pracy bez obowiązku posiadania placówki. Klienci są online, produkty...
Nowe technologie a sektor finansowy – wyzwanie dla tradycyjnych modeli biznesu
Działające na rynku firmy fintech stanowią szczególną kategorię finansowych instytucji pozabankowych. Ich wiodącą cechą jest wykorzystanie nowoczesnych i zaawansowanych technologii komputerowych oraz sieciowych do...
Jak wykorzystać telematykę w obsłudze floty?
Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej zarządcy flot wiedzą, że inwestycja w technologie to konieczność. Raport „Commercial Vehicle Telematics” szacuje, że globalny rynek telematyki wzrośnie o 20% do 2027 roku, a jego wartość może wynieść...