Technologia - Strona 31 z 59 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Automatyzacja w ubezpieczeniach na życie zmienia zasady gry

Rozmowa z Jackiem Nowakiem, partnerem i CTO w ITSurance Aleksandra E. Wysocka: – Czy automatyzacja w ubezpieczeniach na życie jest w ogóle potrzebna? Jacek Nowak: –...

CRM i porównywarka ofert dla multiagencji w jednym

Wyzwania, z jakimi na co dzień mierzą się multiagenci przeklikujący się pomiędzy narzędziami i systemami różnych zakładów ubezpieczeń po to, żeby przeprowadzić klienta przez...

Robot przedłuży polisę

Szukając zwiększenia wydajności pracy, branża ubezpieczeniowa zwraca się ku robotyzacji. Robot pracuje prawie jak człowiek. Wykonuje powtarzalne czynności. Wyrabia targety. Tylko że nigdy się...

Insurtech: Polska inwestycyjną pustynią

W ubiegłym roku wartość inwestycji w europejskie insurtechy była o jedną czwartą mniejsza niż w 2019 r. Na liście podmiotów, które pozyskały finansowanie, próżno...

Edward wspiera agentów Inter Polska

TU Inter Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta. Nowe narzędzie pod nazwą Edward wspomaga proces dystrybucji i obsługę leadów sprzedażowych w sieci agentów ubezpieczyciela. Edward...

Compensa wyróżniona w konkursie „Lider 2019”

Compensa TU zdobyła 3. miejsce w technologicznym konkursie Gazety Bankowej „Lider 2019”. Laur została przyznany za wdrożenie kompleksowego rozwiązania oferującego klientom możliwość samodzielnej cyfrowej...

Mindset pivot – czas zmian

Zmiany w sposobie myślenia o biznesie („Mindset change – mindset pivot”) będą tematem jesiennej edycji konferencji Fintech&Insurtech Digital Congress, która odbędzie się w Warszawie...

Aplikacja LINK4 wesprze także klientów ubezpieczeń mieszkaniowych

Opracowana przez LINK4 aplikacja webowa Internetowy Status Szkody, umożliwiająca klientom śledzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym, została wzbogacona o nową funkcjonalność. Za...

P&V wdroży rozwiązanie Comarch do obsługi świadczeń pracowniczych

P&V rozszerza współpracę z Comarch w zakresie transformacji cyfrowej. Belgijska spółdzielcza grupa ubezpieczeniowa rozbuduje zakres dotychczasowego wdrożenia o obsługę świadczeń pracowniczych – Employee Benefit. P&V...

SIGNIUS i Fully-Verified pomogą zweryfikować tożsamość w podpisach zaawansowanych

SIGNIUS i Fully-Verified rozpoczęły strategiczną współpracę. W jej efekcie firmy zaoferowały usługę wideo weryfikacji tożsamości klienta w procesie zdalnego podpisywania dokumentów podpisem zaawansowanym SIGNIUS...
18,063FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie