Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów Ergo Hestii
Zgodnie z zapowiedziami Ergo Hestia wprowadziła do procesu obsługi klientów chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzie wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji...
Dzięki technologii żyjemy dłużej w zdrowiu
Rozmowa z Markiem Witulskim, dyrektorem branż Diagnostic Imaging i Advanced Therapies w Siemens Healthineers
Aleksandra E. Wysocka: – Lekarzy mamy coraz mniej, a chorób coraz więcej,...
Cashless.pl o sektorze insurtech w Polsce
W Polsce insurtechy postawiły na współpracę z ubezpieczycielami, a nie na konkurowanie z nimi. Kooperacja nie jest jednak łatwa. Obie strony mają sobie nawzajem...
KNF z nowym kanałem dotyczącym fintechu
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego uruchomił stronę internetową fintech.gov.pl. Ma ona służyć do komunikacji UKNF z sektorem innowacji finansowych.
Na stronie znajdują się informacje o aktualnościach...
Błąd został pomyślnie wprowadzony do systemu
Niczym mantrę można powtarzać, że nie wymyślono jeszcze zabezpieczenia, którego nie można obejść lub złamać. Czasem w kuriozalny wręcz sposób. Czy ktoś z Państwa...
AgentM6 to program dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Program powstał w 2000 r. i jest stale rozwijany na podstawie sugestii użytkowników – dzięki temu jest zwykle oceniany jako łatwy i intuicyjny w...
Dlaczego potrzebujemy wyjaśnień dla modeli sztucznej inteligencji?
W ostatnich latach przedmiotem rosnącego zainteresowania aktuariuszy są modele oparte na skomplikowanych strukturach, nazywane też modelami sztucznej inteligencji (AI) lub modelami uczenia maszynowego (ML)....
InterRisk wdraża technologię Quantee
InterRisk podpisał kontrakt z firmą Quantee na wdrożenie ActuAI – innowacyjnego oprogramowania do dynamicznej wyceny produktów ochronnych. Nowe rozwiązanie ma pomóc towarzystwu w budowie...
Złapać klienta w pandemii
Rozmowa z Maciejem Kujawą, założycielem Eye One
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: Stworzyliście narzędzie do zdalnej sprzedaży oraz kontaktu z klientem i chcecie przekonać do niego pośredników...
Czy jedzie z nami kierowca?
Kiedy w czasie konferencji, spotkania biznesowego czy cotygodniowego statusu zespołu padną słowa „chcemy być data-driven”, umysły większości z nas szybko oddają się technologicznym marzeniom....